« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
فرمانده انتظامی استان خبر داد
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۴۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در جاده «یاسوج-اصفهان» خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، سرهنگ مهدی انصاری با بیان این خبر اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان دنا، پاسگاه‌های انتظامی پاتاوه و میمند و همچنین پشتیبانی نیروهای انتظامی استان‌های بوشهر و چهارمحال و بختیاری 146 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در جاده «یاسوج-اصفهان» کشف شد.

انصاری با اشاره به اینکه به محض دریافت اطلاعات لازم مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر از محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت عنوان کرد: برپایی تور ایست و بازرسی و گشت زنی نامحوس از جمله اقدامات انجام شده است.

 رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قاچاقچیان از حضور پلیس مطلع و محموله را در حاشیه جاده مخفی کردند افزود: ماموران با هوشیاری این محموله مواد مخدر از نوع حشیش به میزان 146 کیلو و 500 گرم را کشف کردند.

سرهنگ انصاری تصریح کرد: در این زمینه دو دستگاه خودروی سمند در پاتاوه و نزدیکی روستای لما متوقف و رانندگان این دو خودرو نیز دستگیر شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین