« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: فردی که به ماموران پلیس راه استان ، هنگام انجام وظیفه توهین کرده بود، در دادگاه به 74 ضربه شلاق محکوم شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین رضایی افزود: شهریور ماه 1395ماموران پلیس راه در حوزه استحفاظی شهرستان فردوس- بشرویه در شمال استان، یک دستگاه خودرو را به دلیل سبقت غیرمجاز متوقف کردند .
وی اضافه کرد : ماموران هنگام درخواست مدارک خودرو از راننده متخلف از سوی او مورد توهین و فحاشی قرار می گیرند که مراتب صورت جلسه و پرونده ای تشکیل شد و دادگاه حکم شلاق را برای عامل توهین به ماموران صادر کرد.
رضایی، رئیس پلیس راه استان از شهروندان خواست، اگر قصوری توسط ماموران می بینند یا اعتراضی نسبت به رفتار آنها دارند از مبادی قانونی اقدام کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
خراسان جنوبی، حدود 780 هزار نفر جمعیت دارد و با 151هزار کیلومتر مربع مساحت سومین استان پهناور و دومین استان بیابانی کشور است، 2کریدور از 10کریدور اصلی ایران از این استان که در شرق کشور قرار دارد، می گذرد.
طول راه های استان 17 هزار و 150 کیلومتر و راه های استان به نسبت جمعیت پنج برابر است.
خراسان جنوبی در مسیر تردد استان های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، خراسان رضوی، سمنان ، اصفهان ، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و افغانستان قرا دارد.
2047*خبرنگار و انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: