« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
شرکت فنلاندی نوکیا که به جرات می توان از آن به عنوان اولین شرکت سازنده تلفن همراه نام برد متاسفانه با وجود کاربران و طرفداران زیادی که برای گوشی های مجهز به سیستم عامل سیمبین خود داشت نتوانست جایگاه خود را پس از ورودگوشی های هوشمند و حتی بعد از اینکه توسط شرکت مایکروسافت خریداری شد،حفظ کند. اما چندی پیش این شرکت تصمیم خود برای تولید گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید را اعلام کرد. از آن زمان کاربران زیادی منتظر ورود گوشی های این شرکت به بازار موبایل هستند.
به گزارش آوای رودکوف، خبر مسرت بخش برای آن دسته از کاربرانی که مشتاق رو نمایی و عرضه هرچه سریع تر گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید نوکیا این است که این شرکت قصد دارد بیش از ۷ مدل از گوشی های نسل جدید خود را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار کند. این شرکت قصد دارد تا در کنفرانس Q2 که در سال ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد، از بیش از ۷ مدل گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید خود رو نمایی کند. این گوشی های در سه دسته با امکانات پایین امکانات متوسط و امکانات سطح بالا ارائه خواهد شد.

همان طور که بیش از این نیز در خبر گزاری های و سایت های مختلف اعلام شد یکی از اولین گوشی های نوکیا که مجهز به سیستم عامل اندروید خواهد بود گوشی D1C نام دارد که در دسته گوشی های با امکانات متوسط قرار می گیرد. در این گوشی از صفحه نمایش با تعداد پیکسل ۱۰۸۰ استفاده خواهد شد. همچنین این گوشی مجهز به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید نوقا خواهد بود. در واقع تمام گوشی های نوکیا که قرار است در سال ۲۰۱۷ رو نمایی و به بازار عرضه شوند مجهز به سیستم عامل اندروید ۷ یا اندروید نوقا خواهند بود.

به گفته منابع خبری قرار است این گوشی ابتدا در کشور مالزی به بازار عرضه شوند و هنوز مشخص نیست که چه تعداد از گوشی های اندرویدی نوکیا قرار است در ایلات متحده به بازار عرضه شوند. شاید نوکیا و HMD از گوشی های خود در MWC که در سال ۲۰۱۷ برگزار می شود نیز رو نمایی کنند.

به هر حال باید تا زمان رو نمایی از گوشی های اندرویدی نوکیا صبر کرد تا ببینیم اخبار منتشر شده در خصوص این شرکت فنلاندی و گوشی های نسل جدیدی آن تا چه حدی درست و به واقعیت نزدیک بوده اند.


منبع: msn
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: