« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس خبر داد
رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: همه تلاشمان را برای پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج در سال جدید، به تمام جوانان مشمول خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ پروانه سلحشور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در حوزه زنان و خانواده، قوانین معطل مانده را به اجرا در آوریم.

وی تصریح کرد: در قانون تسهیل ازدواج، وام 10 میلیونی، از جمله قوانین مصوب شده و به اجرا در نیامده است که در حال پیگیری و مذاکره با مسئولان اجرایی برای پرداخت این وام به تمامی جوانان در صف مانده هستیم.

سلحشور ادامه داد: امیدواریم با رایزنی‌ها و صحبت‌های انجام شده با بانک‌ها و دیگر مسئولان، برای سال 96 دیگر هیچ زوج جوانی در انتظار دریافت این وام نباشد.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده گفت: با برگزاری جلسات، در نهایت مقرر شد تا در ابتدا موانعی که بانک‌ها از آن دم می‌زنند، برداشته و با تأمین اعتبارات لازم این قانون به طور کامل اجرا شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: