« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
یاسوج
مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:مدیران ومعلمان پایه چهارم ابتدایی در شهرستانها ومناطق بویراحمد؛گچساران؛دهدشت؛دنا وباشت در کارگاه آموزشی طرح شهاب شرکت کردند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج  ؛ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه آموزشی برای یک هزارو 500 معلم طرح ملی شهاب در این استان برگزار شد.

 هادی زارع پور افزود: در این کارگاه معلمان با شیوه‌های شناسایی و جذب استعدادهای دانش آموزان در پایه‌های چهارم، پنجم و ششم و نحوه هدایت آنها آشنا شدند.

وی اظهار داشت : در طرح شهاب استعدادهای ویژه دانش آموزان شناسایی، توانمندی‌های آنان در برنامه‌های جامع هدایت شده و راهنمایی ویژه می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان ؛ اولین مرحله طرح در سال تحصیلی 92-1391 به صورت آزمایشی در هفت استان آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمانشاه و هرمزگان، برای هفت درصد دانش‌آموزان در پایه چهارم و پنجم ابتدایی، دوم و سوم راهنمایی و اول، دوم و سوم متوسطه اجرا شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: