« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی
نشست هماهنگی مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی برگزار شد
 به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، نشست هماهنگی مراسم ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ظهر امروز با حضور مسئولان استانی به ریاست "فتاح محمدی"، معاون سیاسی امنیتی استاندار، در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.



طی این نشست فتاح محمدی با تأکید بر برگزاری این مراسم به بهترین وجه ممکن از تشکیل دو ستاد تحت عنوان " ستاد تبلیغات" و "ستاد برگزاری مراسم" خبر دادند.


وی با اشاره به حضور ویژه دانشگاه آزاد در برگزاری مراسم، عنوان کرد: کلیه تبلیغات میدانی و آماده سازی جایگاه اصلی مراسم برعهده این دانشگاه می باشد.




معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: دستورالعمل ویژه برای پوشش مراسمات در سطح استان برای صدا و سیما ارسال می شود.



وی افزود: آیت الله ملک حسینی و سید موسی خادمی، استاندار، طی پیام های جداگانه ای از عموم مردم و دستگاههای استانی جهت حضور در مراسم دعوت می شود.



فتاح محمدی تصریح کرد: دستگاههای نظامی و قضایی استان با مطبوعات، رسانه ها و افرادی که قصد سؤاستفاده از این مراسمات را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.



وی در پایان افزود: این مراسم روز چهارشنبه ۹۵/۱۰/۲۲ در مصلی بزرگ امام خمینی یاسوج برگزار می شود که در این روز در سایر شهرستان ها این مراسم اجرا نمی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: