« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
درگذشت هاشمی رفسنجانی؛
«درگذشت ناگهانی آقای رفسنجانی ضربه ای سخت به روحانی است که برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو آماده می شود...»
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  جام نیـوز، پایگاه بی بی سی انگلیسی (BBC) با انتشار گزارشی تحت عنوان "ادای احترامات به اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور اسبق ایران" به درگذشت آقای هاشمی پرداخته و آن را ضربه ای سخت به روحانی دانسته است.

 در این گزارش می خوانیم:

«آیت الله علی خامنه ای رهبر عالی ایران ضمن انتشار پیامی، به اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس جمهور اسبق ایران که روز گذشته در سن 82 سالگی درگذشت، ادای احترام کرد.

 
آیت الله خامنه ای با وجود اختلافات موجود،  هاشمی را به عنوان یک همسنگر ستود و با اشاره به درگذشت وی عنوان کرد که این یک فقدان سخت است. حسن روحانی رئیس جمهور ایران نیز آقای رفسنجانی را مرد بزرگ انقلاب اسلامی خوانده و او را ستود.

 
رفسنجانی که از سال 1989 تا 1997 ریاست جمهوری ایران را بر عهده داشت، نقشی کلیدی در انقلاب اسلامی ایران داشته است. اما در مراحل بعدی زندگی، او به نقطه مقابل محافظه کاران تندرو تبدیل شد.

 
آقای رفسنجانی در جایگاه آموزگار و مشاور پرزیدنت روحانی قرار داشت و پس از آنکه از شرکت در انتخابات سال 2013 به عنوان نماینده اصلاح طلبان بازماند، از روحانی در این انتخابات حمایت کرد. آقای روحانی در توییتر خود عنوان کرد: روح بزرگ‌مرد انقلاب و سیاست، مظهر صبر و استقامت به آسمان عروج کرد.

 
تحلیلگران می گویند درگذشت ناگهانی آقای رفسنجانی ضربه ای سخت به روحانی است که برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو آماده می شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: