« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
آیت الله هاشمی رفسنجانی چهره برجسته و روحانی مجاهدی بود که در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی از مبارزه تا پیروزی واز دفاع مقدس تا معماری نهاد های انقلاب اسلامی حضور مؤثر و چشمگیری داشت
پایگاه خبری آوای رودکوف : دبیرخانه دین پژوهان کشور در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انا لله و انا الیه راجعون)

ارتحال عالم ربانی ،مفسر قرآن کریم ،مجاهد نستوه و استوانه  استوار نظام اسلامی ،حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی‌(قدس سره) ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام را به حضرت ولی عصر «ارواحنا‌له الفداه» و رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران، خانواده محترم و علاقه‌مندان آن مرحوم و همه دلبستگان به نهضت امام خمینی در همه عالم تسلیت می‌گوئیم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی چهره برجسته و روحانی مجاهدی بود که در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی  از مبارزه تا پیروزی واز دفاع مقدس تا معماری  نهاد های انقلاب اسلامی حضور مؤثر و چشمگیری داشت و در دوران ممتد و پر محنت مبارزات همراه امام راحل‌(قدس سره) بود و مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها و جانفشانی‌های وی در راه اسلام و انقلاب اسلامی  در جریده تاریخ میهنمان ثبت شده و هرگز فراموش نخواهد شد.

آن فقید سعید پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در میدان‌های گوناگون نقش سرنوشت‌سازی در تحکیم مبانی اسلام، ارکان نظام، ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب «مدظله» ایفا نمود و در مدیریت‌های عالی نظام و در خدمت به مردم عزیز آثار ماندگاری از خود بجای گذاشت.

ثلمه عظیم و مصیبت سنگین و جبران ناپذیر ارتحال غمبار این یاور بی بدیل  ومظلوم امام و رهبری و خادم و حامی با اخلاص و ایثارگر انقلاب اسلامی و وزنه تعادل در فراز و نشیب های دهه های اخیر ،برای امت اسلامی ایران و همه مسلمان جهان جبران ناپذیر است.

بر روان پاک او درود می‌فرستیم و رحمت و رضوان و غفران الهی برای آن فقید سعید مسئلت  می‌نمائیم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته                                                       
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین