« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
مدافع استقلال در دهه80، با انتشار عکسی از ستاره غنایی سابق چلسی مدعی شد که می تواند وی ا به جمع آبی های تهران اضافه کند.
به گزارش سرویس ورزشی آوای رودکوف، سعید لطفی بازیکن سابق استقلال که رابطه خوبی با مدیربرنامه مایکل اسیئن دارد، با انتشار تصویری از این بازیکن در صفحه اجتماعی خود مدعی شده می تواند این بازیکن را به جمع شاگردان علیرضا منصوریان اضافه کند.


لطفی نوشت: «یک خبر خوب برای استقلال. آقایان بگذارند ایشون با 250 هزار دلار میخواهد بیاید (استقلال). خراب كاری نكنید اونوقت باید جواب این مردم را بدهید.
 

داش علی (منصوریان) اوكی كن زود ایشونم كه می شناسید آقای مایكل اسین.»


مبلغ پایه این قرارداد 250 هزار دلار اعلام شده و به نظر می رسد با این قیمت، موقعیتی استثنایی نصیب استقلال شده تا این فوتبالیست مطرح پیراهن آبی تهران را برتن کند.
 

اسیئن که سابقه بازی در تیم های چلسی، رئال مادرید و آث میلان را دارد، سال گذشته در تیم پاناتینایکوس بازی کرد و در صورتی که به تیم آبی های پایتخت بپیوندد، کمک بزرگی در لیگ قهرمانان آسیا برای نماینده ایران خواهد بود.

 
قرار است امروز لطفی در جلسه ای با منصوریان در این خصوص به گفتگو بپردازد./جام نیوز



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: