« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
دكتر نوروزی گفت: در هشت ماهه سال جاری،196 نفر در حوادث رانندگی استان سمنان جان خود را از دست دادند كه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته كه 215 نفر بوده است، 9 درصد كاهش را نشان می دهد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان، مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: در هشت ماهه سال جاری،196 نفر در حوادث رانندگی استان سمنان جان خود را از دست دادند كه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته كه 215 نفر بوده است، 9 درصد كاهش را نشان می دهد.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی هشت ماهه سال جاری، در این استان 132 نفر مرد و 64 نفر زن بودند.

مدیر كل پزشكی قانونی استان سمنان اظهاركرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 156 مورد در جاده های برون شهری و پس از آن 25 مورد در جاده های فرعی و روستایی و 15 مورد در مسیرهای درون شهری گزارش شده است.

وی گفت: در هشت ماهه سال جاری، سه هزارو 98 مصدوم حوادث رانندگی به مراكز پزشكی قانونی استان مراجعه كردند كه از این تعداد دو هزارو 14 نفر مرد و یكهزارو 84 نفر زن هستند. مصدومین حوادث رانندگی هشت ماهه سال 1395 در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، یك درصد افزایش یافته است.

دكتر نوروزی اضافه کرد: در آبان ماه امسال نیز 25 نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند كه از این تعداد 19 نفر مرد و 6 نفر زن بودند. گفتنی است تعداد مصدومین حوادث رانندگی در این مدت 325 نفر گزارش شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: