« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
رئیس اجرائی دولت افغانستان در صدر یک هیات بلندپایه فردا (چهارشنبه) برای دیدار و گفت و گو در باره همکاری های دوجانبه با ایران به تهران سفر می کند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری دانشجو، «عبدالله عبدالله» را در این سفر «صلاح الدین ربانی» وزیر امور خارجه، «سرور دانش» معاون دوم رئیس جمهوری، «محمد محقق» معاون دوم رئیس اجرائی، «نصیر احمد درانی»، وزیر احیا و توسعه دهات و «محمدالله بتاش»، وزیر حمل و نقل و هوانوردی همراهی می کنند.


قرار است رئیس اجرائی افغانستان و هیات همراه وی در این سفر با مقام های ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار و در باره گسترش و تعمیق همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف گفت و گو کند.


عبدالله دی ماه سال گذشته نیز سفری چهار روزه به تهران داشت و در پایان از منطقه آزاد چابهار دیدن کرد و از توسعه ظرفیت های این بندر و واگذاری زمین به سرمایه گذاران افغان برای ترانزیک کالا از این منطقه ابراز خرسندی کرد.


افغانستان در خشکی محصور شده و به دریا راه ندارد و سرمایه گذاران افغان برای انتقال ارزانتر و سریع تر کالاهای وارداتی و صادراتی خود علاقه مند به استفاده از منطقه آزاد چابهار هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: