« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،آیت الله هاشمی رفسنجانی را دارای مدیریت استراتژیک و شخصیت فراجناحی خواند و گفت: ایشان همواره مورد اعتماد همه بخصوص امام خمینی و رهبری بودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،مراسم بزرگداشت ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه، آیت الله رفسنجانی هاشمی صبح امروز با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان، آیت الله احمدی شاهرودی نماینده استان خوزستان، حریرچی معاون وزیر بهداشت، سیدموسی خادمی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر اقشار همیشه در صحنه شهر یاسوج در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد.

در این مراسم سید موسی خادم، استاندار ضمن تسلیت رحلت جانگداز یار دیرین امام و انقلاب از حضور مسئولان و مردم در این مراسم تشکر کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیش از شصت سال مبارزه این عالم ربانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در تمام سال های مبارزه خود نمونه های زیادی از ویژگی های شخصیت خود نسبت به زمان را نشان داد.

خادمی ویژگی های بارز یار دیرین امام و انقلاب را اینگونه برشمرد: اسلام شناس، مجاهد، فرمانده جنگ، مصوب کننده قوانین، رکن مردم سالاری دینی، معمار سازندگی ایران.

وی افزود: هاشمی مدیری توانا بود که در هر عرصه ای بخشی از توانایی خود را به نمایش می گذاشت.

خادمی مهمترین جنبه های شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی را صبر، اعتدال و امیدواری ایشان دانست و گفت: ایشان در دوران قبل انقلاب، انقلاب و جنگ همواره صبور و امیدوارانه به راه خود ادامه داد و ملت ایران او را به خوبی شناخت.

وی در پایان آیت الله هاشمی رفسنجانی را دارای مدیریت استراتژیک و شخصیت فراجناحی خواند و گفت: ایشان همواره مورد اعتماد همه بخصوص امام خمینی و رهبری بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: