« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
یاسوج
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مدیر سابق دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان این که چمن خدمات خوبی به استان کرد، افزود: خلاقیت‌ها و ابتکارات خوبی از سوی این مدیر در طول خدمت خود شاهد بودیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ظهر  امروز با حضور ایرج حریرچی قائم‌مقام وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان این دانشگاه برگزار شد‌.

در این مراسم سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی یکی از سخت‌ترین وظایف را در بین همه دانشگاه‌ها و البته همه دستگاه‌های دیگر دارد، اظهار کرد: دیگر دانشگاه‌ها تنها کارهای علمی و پزشکی و همچنین تحقیقاتی می‌کنند اما در دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر این کارها باید کار اجرایی سنگین هم انجام شود.

این مسؤول گفت: دولت در بحث درمان مردم کارهای بزرگی انجام داد که اجرای طرح تحول سلامت از ماندگارترین کارهای دولت کنونی به شمار می‌رود.

خادمی با بیان این که در موضوع هدفمندی یارانه‌ها دولت بهترین کار را در حوزه درمان انجام داد، افزود: استفاده از یارانه‌ها برای کمک به درمان کم‌هزینه‌تر مردم از کارهای بزرگ این دولت به شمار می‌رود.

این مسؤول در ادامه اظهارات خود با بیان این که در گذشته از هر هزار نفر بیمار در حدود 40 نفر به دیگر استان‌ها برای معالجه مراجعه می‌کردند، تصریح کرد: اما با اجرای طرح تحول سلامت این عدد به 13 نفر در هزار نفر رسید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این که در گذشته بسیاری از مردم استان علاوه بر درد خود که به آن مبتلا بودند با مشکلات دیگری روبه رو بودند، تصریح کرد: با اجرای طرح تحول سلامت دیگر بیماران و همراهان آن‌ها مجبور نبودند در بلوارهای سایر شهرها علاوه بر بیماری با سایر مشکلات نیز مبارزه کنند.

خادمی در ادامه با توصیه به رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان برای خدمت هر چه بیشتر به مردم تصریح کرد: آن چه که باید برای شما اهمیت داشته باشد رضایت خاطر مردم است.

وی در ادامه با قدردانی از مدیر سابق دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان این که چمن خدمات خوبی به استان کرد، افزود: خلاقیت‌ها و ابتکارات خوبی از سوی این مدیر در طول خدمت خود شاهد بودیم.

این مسؤول افزود: اما در این راه شاید برخی اقدامات به مذاق برخی افراد هم خوش نیامد که رئیس سابق دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد هزینه آن را داد.

استاندار در ادامه با تاکید بر این که این استان محروم و مردم آن مستضعف هستند از قائم‌مقام وزیر می‌خواهیم تا نسبت به این استان محروم توجه بیشتری داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: