« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲
آمدن هاشمی معادلات سیاسی را تغییر داد و ترس عجیبی در دل اقتدارگرایان انداخته .مخالفان اقای هاشمی هرچه در توان داشتند برای نیامدن هاشمی تلاش کردند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند چون اراده هاشمی در خدمت به مردم محکمتر از این حرفها است و بالاخره هاشمی آمد برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی . آوای دنا-علی اکبر رحیم فر:ورود رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی به  رقابت های  سیاسی نشان از آغازی دیگر در حیات سیاسی ایشان و همچنین ایجاد امید تازه در دل مردم ایران است.آمدن هاشمی معا دلات سیاسی را تغییر داد و ترس عجیبی در دل اقتدارگرایان انداخته .مخالفان اقای هاشمی هرچه در توان داشتند برای نیامدن هاشمی تلاش کردند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند چون اراده هاشمی در خدمت به مردم محکمتر از این حرفها است و بالاخره هاشمی آمد برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی . انتخاب شدن هاشمی به عنوان ریاست قوه مجریه میتواند روند غیر اصولی روبه افزایش گرانی و تورم را متوقف نماید و باتوجه به توانایی های منحصر به فردی که ایشان در زمینه های مختلف سیاسی – اقتصادی –فرهنگی و .... را دارند می توانند بصورت تدریجی مشکلات کشور و ملت را حل نمایند. خلاصه و کوتاه می نویسم زیراهاشمی نیازی به معرفی ندارد و همه می دانند هاشمی  چه توانایی هایی دارد ولی چیزی که مهم است شرایط فعلی کشور و وضعیت معیشتی مردم است که می طلبد هاشمی با توانایی هایش به سروسامان امور بپردازد .باشد که مردم نیز در این راه هاشمی را حمایت بکنند وفصلی تازه وسرشار از امید در تاریخ معاصر ایران را رقم بزنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
0
حماسه سیاسی محقق نمی شود الی با حضور همه گروههای سیاسی
علی عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
0
اقتدار گرایان قصد دارند با بسیج کاندیداهای خود که همگی یک میلیون رای هم ندارند هم نقش اصلاح طلبان را بازی کنند و هم نقش دولتمردان اما این شدنی نیست باید فضای سیاسی باز باشد و یقین داریم مملکتی که ولی ذفقیه دارد بن بست ندارد
جهانفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
0
برگشت به 16 سال پیش ارزوی هیچ ایرانی نیست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: