« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
«ماه سینما و فیلم ایران» در بلغارستان با نمایش فیلم‌هایی از سینمای ایران و آثاری از عباس کیارستمی برپا می‌شود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایسنا، طبق اعلام رایزنی ایران در بلغارستان، در آستانه دهه مبارکه فجر و سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، «ماه سینما و فیلم ایران» با مشارکت رایزنی فرهنگی کشورمان در بلغارستان و بنیاد سینمایی فارابی و با همکاری جشنواره بین‌المللی «خاورمیانه و شمال آفریقا (منار)» با نمایش 10  فیلم ایرانی از تاریخ 25 دی، با فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار آغاز به کار خواهد کرد.

این برنامه با نمایش فیلم‌های سینمایی «نفس » به کارگردانی نرگس آبیار ، «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان، «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی،«ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری،«یک روز طولانی» به کارگردانی بابک بهرام‌بیگی،«رخ دیوانه» به‌ کارگردانی ابوالحسن داودی،«طعم گیلاس»، «باد ما را خواهد برد» ، «زیر درختان زیتون» به کارگردانی عباس کیارستمی برگزار می‌شود.

این فیلم‌ها با زیرنویس بلغاری و انگلیسی به مدت بیست شب و تا  15 بهمن ماه در پنج سینمای بزرگ شهر صوفیا، به اکران گذاشته می‌شوند.

در مراسم افتتاحیه جشنواره ماه فیلم و سینمای ایران، محمدعلی کیانی، رایزن فرهنگی کشورمان در بلغارستان به ارایه توضیحاتی در خصوص معرفی فیلم و سینمای ایران خواهد پرداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: