« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کهگیلویه
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه گفت: یک گروه چهار نفره گنج یاب، به همراه یک دستگاه گنج یاب پیشرفته در جاورده از توابع چاروسا دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از کهگیلویه ؛ سیاوش زمان با اعلام این خبر اظهار داشت: یک گروه چهار نفره گنج‌یاب که در محدوده آثار تاریخی جاورده در حال حفاری برای یافتن گنج بودند امروز دستگیر شدند.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه افزود: از این باند یک دستگاه گنج‌یاب کشف و به همراه خودروی آن‌ها توقیف شد.

زمان به نحوه شتاسایی این گروه اشاره کرد و اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر حضور این گروه در دهستان جاورده یگان حفاظت میراث فرهنگی بلافاصله کار تحقیق و شناسایی این افراد را در دستور کار قرار داد.

ایشان  ضمن تشکر از همکاری دادگاه و کلانتری بخش چاروسا تصریح کرد: چهار نفر غیر بومی که اقدام به حفاری برای گنج می‌کردند دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه با بیان اینکه  یگان حفاظت میراث فرهنگی با قاطعیت از هر گونه تجاوز به آثار تاریخی و میراث ماندگار شهرستان جلوگیری خواهد کرد  یادآور شد: اواخر آذر سال جاری نیز یک باند شش نفره که قصد قاچاق اشیای عتیقه در یکی از مناطق بخش دیشموک را داشتند دستگیر شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: