« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
سرپرست تیم استقلال تهران گفت: خبر پیشنهاد 800هزار دلاری به جپاروف درست نیست.
آوای رودکوف: نصرالله عبداللهی در گفت وگو با کاپ، درباره آخرین وضعیت مذاکرات با سرور جپاروف اظهار داشت: تا وقتی که جواب تست پزشکی این بازیکن نیاید نمی توانیم درباره قرارداد نظر نهایی بدهیم. احتمالا تا فردا وضعیت این بازیکن مشخص می شود.

وی درباره خبر پیشنهاد 800هزار دلاری استقلال به هافبک ازبکستانی بیان داشت: اصلا این حرف ها نیست و تکذیب می کنم. باشگاه از این پول ها ندارد. حالا شاید قرارداد دو، سه ساله به این مبالغ بخورد اما باشگاه برای یک فصل یا نیم فصل چنین پول هایی را ندارد تا به بازیکنی بپردازد.

وی درباره آخرین وضعیت بختیار رحمانی گفت: قرار است صحبت کنیم و تصمیم بگیریم اما آنچه که من می دانم منصوریان این بازیکن را لازم دارد.

سرپرست استقلال درباره شایعه درخواست امید ابراهیمی مبنی بر جدایی از استقلال خاطرنشان کرد: این حرف ها کدام است. امید خودش صاحب تیم است و این روزها همه کار می کند تا استقلال شرایط بهتری پیدا کند این بازیکن خیلی به فکر تیم است و چنین مسایلی درباره او مطرح نیست.

وی در پاسخ به این سوال که اگر با جپاروف توافق شود از چه زمانی در تمرینات استقلال  حضور می یابد گفت: او فعلا کار دارد و به همین سادگی نمی توان گفت کارش تمام شده است حتی اگر به توافق برسیم او از ایران می رود تا مسایل مربوط به کارت ITC اش را ردیف کندو برگردد.

عبداللهی در پایان درباره فرشید باقری گفت: این بازیکن رضایتنامه خواسته اما فعلا دست نگه داشته ایم و قرار است در این باره صحبت کنیم و تصمیم بگیریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: