« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
در هفته گذشته شاهد فوت یکی از سابقه دارن انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی بودیم. متاسفانه امری که تقریبا تبدیل به فرهنگی ناپسند درجامعه ما شده است، قدیس سازی از مردگان، بدون در نظر گرفتن عملکرد آن افراد در زمان حیات خود می باشد.
به گزارش آوای رودکوف، این حرفی که در رادیو گفته می شود و در رادیو، تلویزیون گفته می شود، مال یک طایفه نیست، مال یک جمعیت نیست، مال یک مملکت نیست، همه جاست همۀ قشرها هستند...... رادیو تلویزیون می تواند یک مملکت را اصلاح کند و می تواند به فساد بکشد.

اگر فردا هم مثلاً رادیو تلویزیون این حرفها را بگوید، همه جا می شنوند، یک مطلبی است همه جایی. این اگر آموزنده باشد، برای همۀ ملت آموزندگی دارد و اگر خدای نخواسته انحراف داشته باشد، همۀ ملت را به انحراف می کشد.
امام_خمینی(ره)

در هفته گذشته شاهد فوت  یکی از سابقه دارن انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی بودیم. متاسفانه امری که تقریبا تبدیل به فرهنگی ناپسند درجامعه ما شده است،  قدیس سازی از مردگان، بدون در نظر گرفتن عملکرد آن افراد در زمان حیات خود می باشد.

اما مردم انقلابی ایران اسلامی هرگز نمیتوانند عملکرد ایشان را در سال های موسوم به  سازندگی که میتوان از آن سال ها به عنوان  سال های انحراف از خط امام و رهبری، با تلاش برای نهادینه کردن اشرافیت در ساختار های جمهوری اسلامی با دیدگاه هایی چون مانور تجمل، ذبح عدالت اجتماعی به بهانه توسعه غربی مبنی بر  بدیهی بودن له شدن قشر ضعیف درلابلای چرخ های توسعه به منظور صنعتی شدن کشور  و... هرگز  فراموش نمیکنند

عملکرد آقای هاشمی در ان سال ها در سیاست خارجی وداخلی باعث انحراف #قطارانقلاب از ریل اصلی و جابجا شدن اولویت ها در نحوه حکومت داری شد . دردهه گذشته نیزآقای هاشمی سعی در تشویش اذهان  داشت و مطمئنا از  نقش محوری ایشان در فتنه 88 نمی توان چشم پوشی کرد.

امروز بعد ازفوت ایشان ما نیازی نمیبینم که دوباره خطاهای بزرگ و نابخشودنی  اقای هاشمی را که منجر به از بین رفتن ارمان های انقلاب شد را دوباره بررسی کنیم.

هرچند تاریخ درمورد ایشان قضاوت صحیحی خواهد داشت البته اگر تحریف کنندگان تاریخ بر سر جای خود نشانده شوند و قدرت منحرف کردن تاریخ از آن ها گرفته شود.

اما جناب اقای عسگری صحبت امروز ما با شماست، شمایی که به نظر دانشجویان انقلابی دفتر تحکیم و سایر مردم انقلابی کشور از آزمون برخورد صادقانه با تاریخ سربلند بیرون نیامدید و با این عملکردتان در هفته گذشته کاری کردید که آیندگان نسبت به واقعیاتی که در مورد اقای هاشمی وجود دارد نتوانند به راحتی قضاوت کنند.

جناب اقای عسگری در صداوسیمایی که  به شما  امانت_داده شده و روزی ازشما گرفته خواهدشد و شما باید نسبت به عملکرد خود درباره این امانت خطیر و مهم پاسخگو باشید،هفته گذشته از عملکرد اقای هاشمی در سال 88 دفاع شد،ایشان جزو کسانی که تاهمین امروز به ارمان های انقلاب پایبند بودند معرفی شد.

تمام انحرافات اقتصادی و سیاسی وفرهنگی که اقای هاشمی باعث و بانی ان بود از چهره ایشان زدوده شد و در اخر ایشان را به عنوان فردی که باید  راهشان ادامه پیدا کند معرفی کردید‼️

جناب اقای عسگری امروز اقای هاشمی در بین ما نیست ،اما تفکری که ثمره سال ها تلاش ایشان  می باشد در تمام بدنه نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و برخورد صدا وسیمای جنابعالی نشان داد شما نیز نسبت به ادامه پیدا کردن تفکر ایشان که سمی برای انقلاب اسلامی وآرمان های انقلابیون 57 می باشد ،مایل می باشید.

جناب اقای عسگری ما به عنوان اعضای دفتر تحکیم وحدت و بدنه انقلابی کشور نسبت به عملکرد شما انتقاد جدی داشته و از به بازیچه گرفتن مردم از شما به خودتان  گلگی میکنیم.

جناب اقای عسگری ما دانشجویان ومردم ایران اسلامی از شما صراحتا در خواست میکنیم تا با  شفاف کردن عملکرد اقای هاشمی و بررسی مواضع ایشان با در نظر گرفتن عدل و  انصاف، راه را برای قضاوت ایندگان هموار کنید.

اگر اینکار توسط صدا وسیمای تحت نظر  جناب عالی انجام نشود مطمئنا تاریخ قضاوت سختی در مورد شما خواهد داشت و هیچ گاه مردمان انقلابی اینده شمارا به خاطر تحریفی که در تاریخ مرتکب شدید نخواهند بخشید.

والسلام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: