« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
مربی انگلیسی استقلال به باشگاه مراجعه و درخواست کرده که قراردادش فسخ شود، اما مسئولان استقلال از او بار دیگر زمان خواستند تا بلکه مطالباتش را پرداخت کنند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، از زمانی که تمرینات استقلال برای حضور در نیم فصل دوم آغاز شد، استیو جونز مربی بدنساز انگلیسی روی نیمکت نشسته و تیم را تمرین نمی‌دهد. این مربی به خاطر عدم دریافت حق و حقوقش و اینکه نتوانست سال نوی میلادی کنار خانواده‌اش باشد، به شدت از از مسئولان استقلال ناراحت است.

با وجود اینکه، چندین بار علیرضا منصوریان با او صحبت کرد، اما این مربی گفته که حرفه‌‌ای رفتار کرده و تا زمانی که مطالباتش را نگیرد، در زمین تمرین شرکت نخواهد کرد. از طرفی پیگیری‌های بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی هم نتوانست گره از مشکلات جونز باز کند. مربی انگلیسی استقلال به باشگاه مراجعه و درخواست کرده که قراردادش فسخ شود، اما مسئولان استقلال از او بار دیگر زمان خواستند تا بلکه مطالباتش را پرداخت کنند. از باشگاه استقلال شنیده می شود که او درخواست رضایتنامه کرده و قصد جدایی از استقلال دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: