« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
در نشست با معاون رئیس جمهور عنوان شد
حسن نوروزی : در صورتی که 40 میلیارد تومان اسناد خزانه استان جذب نشود برای تاسیس پروژه‌های عمرانی به مشکل برخواهیم خورد، دستگاه‌ها نباید به امید دریافت نقدینگی نسبت به جذب اسناد خزانه اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، حسن  نوروزی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور شهین‌دخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، اظهار کرد: 67 میلیارد تومان اسناد خرانه به استان تعلق گرفت که تاکنون 29 میلیارد آن جذب شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 40 میلیارد تومان از اسناد خزانه اختصاص یافته به استان هنوز جذب نشده گفت: 5 بهمن ماه آخرین فرصت تحویل مدارک اسناد خزانه به فرابورس است که دستگاه‌های استانی هر چه سریع‌تر مدارک خود را تحویل دهند.

وی تصریح کرد: در صورتی که 40 میلیارد تومان اسناد خزانه استان جذب نشود برای تاسیس پروژه‌های عمرانی به مشکل برخواهیم خورد، دستگاه‌ها نباید به امید دریافت نقدینگی نسبت به جذب اسناد خزانه اقدام کنند.

این مسوول با تشکر از بنیاد مسکن و آب و فاضلاب برای تکمیل اسناد خزانه گفت: صدا و سیما، شهرداری باشت، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و چند دستگاه دیگر مدارک ‌خود را تحویل دادند.

وی از اعلام اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: 39 میلیارد و 600 میلیون تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان ابلاغ شد که دادگستری، شهرداری، پارک علم و فناوری، میراث فرهنگی، جمعیت هلال‌احمر برای جذب این اعتبار اقدام کنند.

نوروزی با انتقاد از تناقض‌های آمار و اطلاعات دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌های اجرایی فردی را به عنوان مسوول آمار به سازمان برنامه و بودجه معرفی کنند.

وی خطاب به معاون رئیس‌جمهور گفت: در سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد مبلغ 70 میلیارد تومان به عنوان کمک‌های فنی و اعتباری تخصیص یافت که 50 درصد سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و بخش خصوصی از طرف دولت پرداخت می‌شود که تاکنون این مصوبه سفر اجرایی نشده است.

این مسوول افزود: 70 میلیارد تومان کمک‌های فنی و اعتباری مصوبه دولت است که امیدواریم اجرایی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین