« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
آوای رودکوف گزارش می دهد
اولین پارک بانوان شهر یاسوج ظهر امروز با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افتتاح شد.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، مراسم بهره برداری از اولین پارک بانوان و ساختمان امور بانوان شهر یاسوج، بعد از ظهر امروز با حضور دکتر شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده،  زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهندس جاوید شهردار و اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان یاسوجی برگزار شد.

در این مراسم شهردار شهر یاسوج مهندس جاوید، اولین پارک بانوان شهر یاسوج را به مادران والا مقام شهدای این شهر تقدیم کرد.

جاوید گفت: این پارک به مساحت ۳ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۲۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در سال ۹۴ کلنگ زنی شد و فاز اول آن از امروز به بهره برداری می رسد.

شهردار شهر یاسوج در خصوص ساختمان امور بانوان واقع در این پارک عنوان کرد: در این ساختمان زنان بدسرپرست و بی سرپرست شناسایی می شوند و برای اشتغال و حمایت از آنان اقدامات لازم با همکاری دستگاه‌های ذیصلاح انجام می سود.

وی در ادامه از تکمیل ۴ پروژه پارک در یاسوج تا پایان امسال خبر داد.

طی این مراسم معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و استاندار به ترتیب از اعطای یک میلیارد و ده میلیارد ریال بودجه برای تجهیز این بوستان خبر دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: