« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲
روسیه
«سامانتا پاور» نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد شامگاه سه شنبه در توئیتی نوشت: برای مقابله با اخبار نادرست نباید در زمین بازی روسیه گرفتار شویم.
به گزارش آوای رودکوف ؛  پاور در صفحه شخصی خود در توئیتر با تأیید دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، مدعی شد: باید با حقایق و اطلاعات صحیح به مقابله با انتشار اخبار جعلی از سوی روسیه رفت.
اظهارات پاور در حالی صورت می گیرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تأکید کرده است: مخالفان دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا از ادامه مبارزه با وی چند هدف را دنبال می کنند که نامشروع و غیرقانونی جلوه دادن وی از مهم ترین این اهداف است.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه به نقل از پوتین نوشت: هدف اصلی مبارزات علیه ترامپ ضربه زدن به مشروعیت رئیس جمهوری منتخب آمریکاست. در این ارتباط خاطر نشان می شود افرادی که در این مبارزات و اعتراضات شرکت می کنند، خواسته یا ناخواسته به منافع آمریکا ضربه سختی وارد می کنند.
رئیس جمهوری روسیه گفت: چنین به نظر می رسد که این افراد در کی یف (اعتراضات خیابانی در دوره انقلاب رنگی در سال 2014 در پایتخت اوکراین) تمرین کرده اند و می خواهند در واشنگتن هم انقلاب برپا کرده تا ترامپ بر سر قدرت نیاید.
ترامپ عصر دوشنبه 19 دسامبر (29 آذر) رسماً از سوی مجمع گزینشگران آمریکا به عنوان رئیس جمهوری این کشور انتخاب شد. بر این اساس، وی با کسب 36 رأی از مجموع 38 رأی گزینشگران ایالت تکزاس تعداد آرای الکترال خود را به بیش از 270 رأی مورد نیاز رساند و رسماً به چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا برگزیده شد.
قرار است آیین تحلیف ترامپ در 20 ژانویه (1 بهمن) در ساختمان «کپیتال هیل» واقع در واشنگتن برگزار شود.

منبع/ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین