« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
برجام
نشست خبری امروز رئیس جمهور، در حالی برگزار شد که سخنان دکتر روحانی در مورد برجام بیش از بخش های دیگر این نشست مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفت.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از جام نیـوز، خبرگزاری فرانسه با بازتاب سخنان رئیس جمهور نوشت: «رییس جمهوری ایران می گوید مذاکره مجدد درباره توافق هسته ای "معنا ندارد".»

 

خبرگزاری رویترز نیز همچون خبرگزاری فرانسه نوشت: «روحاني گفت صحبت دوباره درباره مذاكره 'بي معني' است.»

 

بی بی سی، رسانه نظام سلطنتی انگلیس هم با پرداختن به قسمت های برجامی نشست خبری رئیس جمهور نوشت: «حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در سالگرد اجرای توافق هسته‌ای در نشستی خبری حضور یافت و از سیاست‌های دولتش، به ویژه در زمینه توافق هسته‌ای (برجام) دفاع کرد. رئیس جمهور ایران با اشاره به قدرت گرفتن دونالد ترامپ در آمریکا گفت توافق هسته‌ای چندجانبه است و با مخالفت آقای ترامپ به هم نخواهد خورد.»

 

سایت آمریکایی رادیو فردا با انتشار بخش هایی از سخنان رئیس جمهور نوشت: «رییس‌جمهوری اسلامی ایران همزمان با نخستین سالگرد اجرای "برنامه جامع اقدام مشترک" موسوم به "برجام" به اظهارات رییس‌جمهوری منتخب آمریکا واکنش نشان داد و گفت که "مذاکرات مجدد اتمی معنی ندارد و هیچ گونه مذاکره‌ای در مورد برجام در کار نخواهد بود."»

 

صدای آمریکا، صدای وزارت خارجه ایالات متحده نیز در مورد نشست خبری دکتر روحانی نوشت: «حسن روحانی رئیس جمهوری ایران اعلام کرد که به اعتقاد او پس از روی کار آمدن دولت دونالد ترامپ، اتفاق خاصی در مورد برجام نخواهد افتاد.»

 

رادیو زمانه نیز تحت عنوان " روحانی: برخی مسائل حقوق شهروندی به «اجماع نظام» نیاز دارد " نوشت: «حسن روحانی در نشست خبری خود گفت برخی مسائل درباره حقوق شهروندی نیاز به «اجماع نظام» دارد. او توافق هسته‌ای را مهم خواند و گفت ایران توانسته است رشد اقتصائی بی‌نظیری در منطقه داشته باشد. روحانی گفت بعید می‌داند دونالد ترامپ بتواند برجام را کنار بگذارد.»

 

سایت اسپوتنیک نیز نوشت: « حسن روحانی رئیس‌جمهور در نهمین کنفرانس خبری خود گفت: خوشحالم که امروز این فرصت در اختیار ما قرار گرفت تا در خدمت فعالان رسانه‌های گوناگون، سوالات و مسائلی که مورد نظر رسانه‌هاست، مطرح شود. رئیس جمهور ایران در ادامه با اشاره به سالگرد اجرای برجام گفت: همه تحریم های هسته ای پس از اجرای برجام برداشته شده است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: