« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
رئیس مرکز بهداشت بویراحمد عنوان کرد
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با اشاره به اهمیت تقویت روحی و روانی در درمان انواع بیماری‌های سرطانی گفت: سرطان قابل پیشگیری و درمان است با خودباوری و امید شعار هفته پیشگیری از سرطان است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،  محسن مرادی ظهر امروز در نشست شورای سلامت شهرستان بویراحمد از اجرای برنامه‌های متنوع در هفته پیشگیری و درمان بیماری‌های سرطانی که از یکم بهمن ماه آغاز می‌شود خبر داد و گفت: هدف کلی این برنامه‌ها کاهش بروز مرگ و میر ناشی از سرطان و بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا است.

وی با اشاره به اپیدمی شدن بیماری‌های غیر واگیر از جمله فشار خون، دیابت و سرطان عنوان کرد: اهداف اصلی برنامه‌های هفته مبارزه با سرطان افزایش آگاهی و جلب مشارکت مردم در خصوص قابل پیشگیری بودن سرطان و شیوه‌های آن با تاکید بر اولویت‌های منطقه‌ای و اصلاح باورهای نادرست مردم درباره درمان ناپذیر بودن سرطان و جلب مشارکت سیاست‌گذاران و مجریان سلامت درون‌بخشی و برون‌بخشی برای کنترل عوامل بروز سرطان است.

مرادی خاطرنشان کرد: از جمله شایع‌ترین سرطان‌های کشور، سرطان پستان، دهانه رحم و روده بزرگ است که در استان کهگیلویه و بویراحمد سرطان معده با درصد بالایی به آنها افزوده می‌شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت تقویت روحی و روانی در درمان انواع بیماری‌های سرطانی عنوان کرد: انسان، سرطان قابل پیشگیری و درمان است با خودباوری و امید شعار هفته پیشگیری از سرطان است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح مجمع خیرین استان با همکاری مؤسسه نور در یاسوج خبر داد و گفت: این مجمع موظف به ارائه خدماتی در خصوص تشخیص و درمان افراد مبتلا به سرطان است.

وی در پایان عنوان کرد: مرکز پزشکی هسته‌ای یاسوج طی یک سال آینده راه‌اندازی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: