« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
براساس بیانیه ای که روز چهارشنبه در پایگاه اینترنتی اداره انرژی ملی چین منتشر شده است، مسئولان بلندپایه چینی اخیرا با خالد فالح وزیر انرژی عربستان، درباره افزایش همکاری در زمینه بازرگانی و ذخیره سازی نفت، بحث و بررسی کرده اند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری رویترز، در ادامه این بیانیه آمده است: ‌نور بکری رئیس دفتر انرژی ملی چین با وزیر انرژی عربستان در ابوظبی دیدار داشت و دو طرف گفت و گوهایی درباره مشارکت شرکت های چینی در خصوصی سازی صنعت برق و صنایع تجدید پذیر در عربستان انجام دادند.
شرکت نفتی آرامکو عربستان سپتامبر 2016 ( شهریور/مهرماه)95 اعلام کرد که این شرکت درصدد است تا با شرکای چینی خود، موضوع مراکز ذخیره سازی نفت چین را مورد بررسی قرار دهد.
این بیانیه درحالی مطرح می شود که منابع چینی خرداد ماه 95 اعلام کردند که عربستان جایگاه اول در صادرات نفت به چین را از دست داده و به روسیه واگذار کرده است.
از سوی دیگر، خالد فالح وزیر انرژی عربستان روز دوشنبه و در حاشیه انجمن انرژی در ابوظبی تاکید کرده بود که،‌ عربستان در هفته های آینده، طرح های برای انرژی های تجدید پذیر را آغاز می کند که پیش بینی می شود، ارزش سرمایه گذاری آن تا سال 2023 به 30 تا 50 میلیارد دلار برسد.
خاورم**9363**1144مترجم: محمد تدو* انتشار دهنده: علیرضا جباری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: