« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
سپهبد طالب شغاتی رئیس سازمان مبارزه با تروریسم امروز /چهارشنبه/ اعلام کرد: نیروهای نظامی بخش شرقی شهر موصل را از عناصر تروریستی داعش پاک کرده و این بخش را به طور کامل آزاد کردند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از الفرات نیوز، شغاتی طی یک کنفرانس مطبوعاتی تاکید کرد: آزادسازی بخش غربی شهر آسان تر و سریع تر انجام خواهد گرفت، زیرا تعداد غیرنظامیان در آن کمتر است و شمار زیادی از داعشی ها بازداشت شده و یا به هلاکت رسیده اند.
وی اظهار داشت: نیروهای نظامی توانسته اند در یک اقدام و عملیات چشمگیر و بی سابقه در نبردها بر بخش شرقی موصل تسلط یابند.
وی افزود: در این عملیات 3 هزار و 300 داعشی به هلاکت رسیدند و بیش از 300 خودروی بمب گذاری شده منهدم شده و بسیاری از عملیات های انتحاری ها ناکام ماند.
شغاتی توضیح داد: نیروهای مسلح بخش شرقی شهر را ظرف 3 ماه آزاد کردند و با غیرنظامیان و اهالی شهر موصل بسیار انسان دوستانه برخورد کردند .
وی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی دارای اطلاعات محرمانه دقیقی از نقاط حضور عناصر تروریستی داعش هستند تا آنها را بازداشت کرده و یا به هلاکت برسانند.
وی اظهار داشت: نیروهای نظامی منطقه یونس پیامبر را به طور کامل آزاد کردند. عناصر تروریستی داعش مرقد یونس پیامبر (ع) را به شدت از بین برده اند. آنان به منظور جلوگیری از پیشروی نیروهای نظامی عراق تمامی موانع را به وجود آورده بودند.
از سوی دیگر گردان های عاشورا وابسته به الحشد الشعبی امروز در محور الحضر در جنوب موصل حمله داعشی ها را سد کردند و شش داعشی از جمله ابوفارس العراقی یکی از سرکرده های این گروه تروریستی از اهالی تلعفر را به هلاکت رساندند.
خاورم *5*1487*1770*1144
مترجم : قاسم غضبانپور* انتشار دهنده: علیرضا جباری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: