« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
دکتر عارف در اینستاگرام:
محمد رضا عارف از قضاوت های نامنصفانه، عجولانه، یک سویه و غیرآینده نگر که موجب از دست دادن سرمایه ها شده، انتقاد کرد.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در اینستاگرام خود با استفاده از عکسی که حضرت امام خمینی(س) را بین مرحوم مهندس بازرگان و مرحوم آیت الله هاشمی نشان می دهد و شاید بی ارتباط با 30 دی مصادف با بیست و دومین سالگرد درگذشت اولین نخست وزیر انقلاب نیست، نوشت:

وقتی به دادگاه نظامی سال ٤٢ و محکومیت مهندس مهدی #بازرگان به ده سال زندان و تبعید به برازجان  می اندیشم، وقتی عظمت جانفشانی ها و رشادت های نسل انقلاب در راه پیروزی‌اش را به یاد می‌آورم، وقتی از جان گذشتن های ملت را برای حفظ نظام مرور می کنم می بینم گاهی فراز و فرودهای ٣٨ سال گذشته با افسوس ها و دریغ هایی همراه است که به حکم زمان فرصتی برای جبرانشان نیست. سرمایه هایی که با قضاوت های نامنصفانه، عجولانه، یک سویه و غیرآینده نگر از کف داده ایم و از سر ناآگاهی، انقلاب و نظام و ملت را از برکت وجودشان محروم کرده‌ایم. در آستانه سی و هشتمین سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید قدری تامل کنیم، به یاد بیاوریم این انقلاب حاصل چه ایثار ها و از خودگذشتگی ها و رشادت هایی است. آرمانهای انقلاب را بازخوانی کنیم و باور کنیم این نظام و انقلاب امانت خون شهداست، متعلق به تمام ملت است و حفظ و به کار بستن تمامی سرمایه های آن فارغ از اختلاف نظرهای سیاسی تکلیفی است که قطعا باید نسبت به انجامش در پیشگاه پروردگار و تاریخ پاسخ‌گو باشیم.

منبع/جماران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: