« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
ارتش و نیروهای مقاومت سوریه عملیات نظامی گسترده ای را برای پیشروی درغوطه شرقی از چهار محور آغاز کرده اند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از اسکای نیوزعربی، نیروهای ارتش و مقاومت سوریه شب گذشته (چهارشنبه شب) در درگیری سنگین با تروریست ها عملیات خود را از چهار محور، محور البحاریه و حرزما، محور مزارع المحمدیه و جسرین، محور شهر حرستا و محور حی جوبر الدمشقی آغاز کرده اند.
نیروهای سوریه حملات شب گذشته عناصر تروریستی 'جیش الاسلام و عناصر گروه 'فیلق الرحمن' به آنها را درغوطه شرقی که در تلاش برای باز پس گیری مناطق آزاد شده بودند را ناکام گذاشتند.
این عملیات درحالی است که بخشی از این نیروها با تروریست های جبهه النصره و گروه های مسلح در محور 'عین الخضراء' در وادی بردی در20 کیلومتری غرب دمشق در نبرد بوده و درگیری ها در نزدیکی چشمه الفیجه ادامه دارد.
تروریست های وابسته به جبهه النصره در وادی بردی از24 دسامبر( 4 دیماه) آب آشامیدنی شهر دمشق از چشمه فیجه را قطع کرده اند و هم اکنون آبرسانی در پایتخت سوریه با تانکر انجام می شود.
گروه های تروریستی جیش الاسلام، جبهه النصره و فیلق الرحمن موجود درغوطه شرقی، محله های مسکونی، مدارس و نمایندگی های سیاسی کشورها در دمشق را با موشک و خمپاره هدف قرار می دهند.
شهرک دوما بزرگترین و اصلی ترین پایگاه گروه تروریستی جیش الاسلام درغوطه شرقی دمشق است و تروریست ها از این منطقه، محله های مسکونی پایتخت سوریه را گلوله باران می کنند.
خاورم**9366** 1064
مترجم:صغری رحیمی ** انتشار دهنده: فرشاد محسن زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: