« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اعلام برنامه‌های نخستین روز جشنواره اقوام ایرانی، گفت: جشنواره رسما با اجرای گروه موسیقی جلال فصیحی از شهرستان سنقروکلیایی آغاز شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره اقوام ایرانی در تالار انتظار در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: صبح امروز مسؤولان به همراه هنرمندان در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس امام خمینی برمزار شهیدان کرمانشاه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

وی با بیان اینکه ساعت 10 صبح امروز جشنواره رسما با اجرای گروه موسیقی جلال فصیحی از شهرستان سنقروکلیایی آغاز شد، ادامه داد: گروه تنبور دالاهو هوشنگ امیریان از شهرستان سرپل‌ذهاب اجری ساعت 11 را برعهده دارد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به برگزاری نمایش «کوسه مرنجان» سعید ذبیحی از کرمانشاه اشاره کرد و افزود: گروه موسیقی «سی‌رود» مهرداد نهایی از قصرشیرین نیز ساعت 15 اجرا دارند.

وی با اشاره به اجرای گروه موسیقی« هالاتی» حسین‌علی حسینی از مرکزی ساوه، بیان کرد: نمایش «داول کشی» نعمت اسدی از کرمانشاه و گروه موسیقی«سرانه» کیوان قلخانی از سرپل‌ذهاب اجرا‌های ساعات 17 و 18 امروز هستند.

این مسؤول نمایش «نذر موی سرم» حسین نادری را از دیگر اجراها دانست و گفت: «رقص خنجر» غفور رامانیان از گنبدکابوس، نمایش گروه موسیقی ارسلان پورشکری و نمایش «شب‌ تیره ابر» هومن روح‌تافی از کرمانشاه از دیگر اجراهای ساعات 20:30 و 20 امشب است.

رحیمی‌زنگنه از شهروندان خواست که با حضور در نخستین جشنواره بین‌المللی اقوام ایرانی در مجتمع فرهنگی و هنری تالار انتظار بار دیگر مهمان‌نوازی و استقبال کرمانشاهیان را از این رویداد فرهنگی به نمایش بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: