« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
شهردار فارسان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر چهار پروژه در شهرستان فارسان افتتاح خواهد شد.
آوای رودکوف: محمدصادق اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اهمیت و لزوم گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی با اشاره به اینکه در شهر فارستان برنامه‌های مختلفی برای این ایام در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: آسفالت معابر، محوطه‌سازی تپه نورالشهدا، احداث مسیل شهر، و جدول‌بندی سطح شهر را از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی در دهه مبارک فجر خواند.

شهردار فارسان افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 300 میلیون تومان صورت می‌گیرد.

اسلامی با اشازه به اصلاح ترافیکی ورودی و خروجی منطقه فن‌آوران فارسان گفت: در راستای اهمیت سلامت شهروندان و مراجعان منطقه فن‌آوران، ورودی و خروجی این منطقه را از نظر ترافیکی با احداث تابلوهای راهنما، چراغ چشمک‌زن و علائم ترافیکی اصلاح و ایمن‌سازی نمودیم.

به گفته وی این عملیات ظرف مدت یک هفته و با صرف هزینه ای بالغ بر 70 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری فارسان انجام گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: