« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
بهبهان
دکتر رخشانی مهر،مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در راس هیاتی بلند پایه از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید نمودند.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهبهان ؛ در این بازدید یک روزه ،دکتر رخشانی مهر،مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در راس هیاتی بلند پایه از دانشگاه بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت های پروژه های عمرانی دانشگاه قرار گرفتند.

در نشستی که پس از این بازدید برگزار شد ،دکتر سیدنژاد خلاصه ای از تاریخچه تاسیس دانشکده منابع طبیعی و روند تبدیل آن به دانشگاه و سهم خیر و سهم بودجه دولت در پیشرفت دانشگاه را شرح دادند و با اشاره به سهم کم دولت با 19 درصد مشارکت در پیشبرد و توسعه دانشگاه،خواستار توجه بیشتر وزارت به این دانشگاه نوپا شد و در ادامه به ارائه گزارشی از کارهای عمرانی انجام شده طی یک سال ریاست خود پرداخت.

دکتر رخشانی مهر نیز با تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته در زمینه توسعه طرح های زیربنائی و عمرانی و تاسیس مرکز جوار و پارک علم و فناوری  و آرزوی موفقیت روز افزون مجموعه دانشگاه قول مساعد دادند که از هیچ کوششی در زمینه حل مشکلات دانشگاه دریغ ننمایند.

شایان ذکر است در پایان این هیات از نرگسزارهای بهبهان نیز بازدید بعمل آوردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: