« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
عضو کمیسیون آموزش مجلس
عضو کمیسیون آموزش مجلس، وضعیت مدارس کشور را «بی سروسامان» دانست و گفت: مدارس و مشکلات آنها، رها شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، ضیاء‌الله اعزازی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، وضعیت مدارس کشور را « غوغا و بی سروسامان » دانست و اظهار داشت: آموزش و پرورش مشکلات بسیار دارد، به طوری که مدارس و مشکلات آن رها شده است.

وی ادامه داد: زمانی که مدیر مدرسه، بودجه و سرانه‌ای برای پرداخت هزینه‌های جاری مدرسه نداشته باشد مجبور به دریافت وجه از والدین است که این امر سبب ناراحتی و ایجاد مشکل برای خانواده‌ها شده است.

اعزازی از جلسه با وزیر آموزش و پرورش در خصوص مشکلات این وزارتخانه خبر داد و افزود: در جلسه آتی کمیسیون آموزش مجلس حتما از دانش آشتیانی برای ارائه برخی توضیحات پیرامون مشکلات وتنگناهای مدارس دعوت به عمل خواهد آمد.

به گزارش فارس، با وجود گذشت چهار ماه از آغاز سال تحصیلی، به رغم اعلام مسئولان آموزش و پرورش در واریز سرانه، پولی به حساب اکثر مدارس واریز نشده است و مدیران مدرسه مبلغی برای هزینه‌کردهای جاری در اختیار ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: