« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
لنده
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در پیامی درگذشت پیشکسوت تعزیه این شهرستان را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده در پیامی درگذشت "زنده یاد منصور مرادی " استاد و پیشکسوت تعزیه شهرستان  را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است :

خبر درگذشت ناگهانی اسوه اخلاق و مهربانی،استادوپیشکسوت تعزیه شهرستان لنده و استان مرحوم مغفور منصور مرادی مایه تاثر و تالم روحی  گردید.

جامعه فرهنگ وهنر شهرستان در فقدان هنرمندی به سوگ نشسته است که در لابلای نسخه های تعزیه هنوز نقش شبیه خوان حبیب و زینب را را با گوش جان میشنود.تشییع کم نظیر این هنرمند توانا نشانه جایگاه رفیع فرهنگ وهنر و هنرمند در نزد دیار فرهنگ وهنر لنده میباشد.

بر خود لازم میدانم مراتب تسلیت و تعزیت خود را حضور مردم فهیم نوعدوست شهرستان و اهالی فرهنگ وهنر و رسانه  شهرستان و استان ،خصوصا خانواده محترم ان ذاکر امام حسین ع  عرض نموده وبرای روح بلند آه تازه سفر کرده رحمت و غفران الهی را طلب می نمایم.

همین جا از همه ادارات و نهادها و همه شخصیت های حقیقی وحقوقی که با حضور خود یا ارسال پیام اظهار همدردی نمودند خصوصا مدیر کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان ؛ فرماندار لنده  اهالی محترم رسانه که به طرق مختلف همکاری و اظهار محبت نمودند تقدیر و تشکر نمایم.اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: