« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد به رسانه ها
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: درج هرگونه خبر و اطلاع رسانی عمومی وقایع مجرمانه در نشریات و سایت‌های خبری و همچنین شبکه‌های اجتماعی بدون اطلاع مقامات قضایی استان مورد پیگرد و تعقیب قضایی قرار می‌گیرد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ مهرداد کرمی خطاب به تمامی رسانه‌های استان شامل نشریات مکتوب، سایت‌های خبری و شبکه‌های مجازی استان اظهار داشت: بر اساس ماده 91 قانون آیین دادرسی کیفری تحقیقات مقدماتی در پرونده‌ها، وقایع و حوادث کیفری و جزایی محرمانه است و افشای این اطلاعات جرم محسوب و دارای مجازات است.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: درج هرگونه خبر و اطلاع رسانی عمومی وقایع مجرمانه در نشریات و سایت‌های خبری و همچنین شبکه‌های اجتماعی بدون اطلاع مقامات قضایی استان مورد پیگرد و تعقیب قضایی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بدیهی است سایت‌ها و نشریاتی نیز که اقدام به درج این‌گونه وقایع از زبان هرشخصی به غیر از مقامات قضایی نمایند مورد تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

کرمی تاکید کرد: با توجه به اینکه  برخی مصاحبه‌ها روند صحیح انجام تحقیقات پرونده‌ها را مختل می‌کند و نظر به ضرورت حفظ آبروی طرفین پرونده من بعد از درج هرگونه خبر، تحلیل و اطلاع‌رسانی عمومی خودداری شود.

وی با بیان اینکه چنانچه براساس قانون در جایی ضرورت باشد مقامات قضایی استان اطلاع‌رسانی لازم را خواهند کرد، عنوان کرد: نقل قول از هیچ مقامی به جزء مقامات قضایی از  رسانه‌ها  پذیرفته نمی‌شود و صحبت‌های از این دست که ما از فلان سایت برداشتیم یا نخستین‌بار در فلان سایت درج شده قابل قبول نبوده و رافع مسئولیت مدیر سایت نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: