« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
یاسوج
پس از انتخابات شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویر احمد مهندس محمد نعمتی با کسب بیشترین رای رئیس جدید این سازمان شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، بعد از ظهر امروز انتخابات شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویر احمد در سالن جلسات این سازمان و با حضور 11 نفر عضو اصلی شورای این سازمان برگزار شد که در نهایت مهندس محمد نعمتی با کسب بیشترین رای و با پشت سر گذاشتن مهندس صادق جمشیدیان به عنوان رئیس جدید این سازمان انتخاب شد.

در چهارمین انتخابات شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویر احمد آقای مهندس محمد نعمتی با کسب شش رای از مجموع 11 رای به عنوان رییس و آقای مهندس شهرام عسکری به عنوان نائب رییس این سازمان انتخاب شدند.

مهندس نعمتی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کشاورزی و از نیروهای توانمند و کارآزموده جهاد کشاورزی می باشد که معاونت سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونت اداره کل پشتیبانی امور دام استان و خزانه دار شورای نظام مهندسی کشاورزی استان را در کارنامه کاری خود دارد.

نعمتی با بیش از سی ماه حضور داوطلبانه در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از جانبازان شیمیایی آن دوران می باشد.

با این انتخاب مهندس نعمتی جایگزین خانم مهندس آذر شجاعی شده است./ بشارنیوز
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
وی فردی اصولگرا متخصص ومتدین وازنیروهای وابسته به عدل هاشمی بوده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین