« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
پیام ویدیویی نتانیاهو؛
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این پیام گفته است که ایران یکی از موضوعاتی است که با ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا در میان خواهد گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از جام نیـوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهيونيستي، طی پیام ویدئویی در فیس بوک مردم ایران سخنان ریاکارانه ای ایراد کرده که قصد دارد آن را پیامی به ایرانی ها قلمداد کند.

 او در این پیام گفته است که ایران یکی از موضوعاتی است که با ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا در میان خواهد گذاشت.

 به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، نتانیاهو در پیامی ویدیویی گفت: «من درباره رژیم ایران زیاد صحبت کرده‌ام اما درباره مردم ایران به اندازه کافی سخن نگفته‌ام و امیدوارم این پیام به تمام ایرانی‌ها، اعم از پیر و جوان، دین‌دار و سکولار و زن و مرد برسد.»

 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن حمایت از جریان فتنه 88 گفته است: چهره «دانشجویان شجاعی» که در سال 2009 در خیابان‌ها هدف گلوله قرار گرفته‌اند را فراموش نمی‌کند!

 وی در ادامه اظهار داشت که هرگز ندا [آقا] سلطان زیبا را فراموش نمی‌کنم.

 نتانیاهو در ادامه بدون اشاره به اقدامات نظامی و ددمنشانه اسراییل در سوریه، طی اتهام زنی مدعی شد که پول مردم ایران خرج یک کشتارگر جمعی چون بشار اسد می‌شود!

 بنیامین نتانیاهو ادعا کرد: «حکومت ایران تلاش می‌کند بین ما اسراییلی ها و  شما مردم ایران دشمنی تزریق کند. ما دوست شما هستیم نه دشمنتان. ما همیشه بین مردم ایران و رژیم ایران تفاوت قائل شده‌ایم. امیدوارم روزی برسد که مردم ایران و اسرائیل آزادانه یکدیگر را در تهران و اصفهان و تل‌آویو و اورشلیم دیدار کنند.»

 نتانیاهو همچنین درباره موضوع اینترنت در ایران مدعی شد: مردم ایران دوست دارند ویدئوهایی از قبیل این پیام ویدیوی او را بدون محدودیت در اینترنت مشاهده کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: