« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
آوای رودکوف:رئیس جمهور جدید آمریکا با انتقاد از برخی چهره های سرشناس این کشور، تظاهرات های اعتراض آمیز مردمی علیه خود را محکوم کرد.

به گزارش شریان نیوز،رئیس جمهور جدید آمریکا با انتقاد از برخی چهره های سرشناس این کشور، تظاهرات های اعتراض آمیز مردمی علیه خود را محکوم کرد.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا امروز تظاهرات های اعتراض آمیز علیه خود را محکوم کرد.۴۵مین رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پیام توئیتری در این باره اعلام کرد: تظاهرات های روز گذشته را مشاهده کردم؛ اما همه آن به این دلیل بوده است که ما فقط یک انتخابات داشتیم!وی در ادامه این پیام آورده است: چرا این افراد رأی ندادند؟ چهره های سرشناس آسیب بدی را به جامعه زدند.

لازم به ذکر است، از روز جمعه و همراه با مراسم ادای سوگند «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا، تظاهرات های اعتراضی به وی نه تنها در ایالت های مختلف این کشور که در بسیاری از شهرهای دیگر مانند لندن با مشارکت تعداد کثیری از مردم برگزار شده و گزارش ها حاکیست کماکان نیز ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: