« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
آوای رودکوف گزارش می دهد
جلسه شورای اداری شهرستان با فرماندار، مسئولین و رؤسای ادرات شهرستان در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ جلسه شورای اداری شهرستان با فرماندار، مسئولین و رؤسای ادرات شهرستان در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان لنده برگزار شد.



استفاده شخصی از خودروهای دولتی ممنوع است!


در ابتدای این جلسه معاون فرمانداری لنده با قرائت مصوبات جلسه قبل در خصوص میزان اجرای آنها و مکاتبات ادارات با فرمانداری تذکرات لازم را ارائه نمودند.

حسنعلی حسن پور نسبت به کنترل خودروهای پخش مواد غذایی در سطح شهرستان هشدار داده و از مسولین نظارتی در خواست نموده تا نظارت لازم را در این خصوص بعمل آورند.

ایشان همچنین نسبت به استفاده شخصی از خودروهای دولتی در سطح شهرستان تذکرات لازم را ارائه و خواهان رعایت موضوع از طرف مسولین ادارات گردیده است.



با تخریب کاسب کارانه و ریاحانه و نانجیبانه برجام مخالفیم

در ادامه فرماندار لنده طی سخنانی با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و حادثه دلخراش ساختمان پلاسکوی تهران خطاب به مخالفان و منتقدان برجام گفت:ما با نقد مخالف نیستیم ولی با تخریب کاسب کارانه و ریاحانه و نانجیبانه برجام مخالفیم.

دارا کریمی نژاد افزود:عده ای معنای برجام را نمی دانند برجام یک سند حقوقی ؛ فنی سیاسی و اقتصادی است و ساعتها کار شد تا به آن رسیده اند ولی عده ای فقط کلمه برجام را شنیده و به آن حمله می کنند.

وی افزود ماهیت این نقدها اینست که تندروها پرونده شان بسته شد هم در خارج که می بینیم ترامپ از مواضع خود عقب نشسنی کرد در داخل هم بعضی از اقلیت ها خوشحال هستند که برجام را پاره کنند و دلیلش هم روحیه کاسب کارانه از برجام است.

فرماندار لنده در بخش دیگری از سخنان خود گفت:برخی تریبونها و نماز جمعه ها باعث می شوند کمتر مردم در نماز جمعه ها شرکت کنند لذا تریبون داران باید نقد منصفانه کنند و مسائل جامعه را عالمانه بیان کنند و نباید کسانی که به علم سیاست آشنایی ندارند بدون تخصص حرف بزنند.جهان جهان عقلانیت است و دوران تریبونهای یکطرفه گذشت.

ایشان همچنین به سفر قزیب الوقوع استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان لنده اشاره کرد و با انتقاد از عدم حضور بسیاری از مدیران کل در شهرستان لنده خطاب به مسولان گفت:مدیران و مسولان شهرستانی باید مشکلات و نیازمندیهای شهرستان را رصد و زمینه ی حضور مدیران کل و جذب اعتبارات لازم را فراهم نمایند.



نامزدهای شورای اسلامی شهرقبل از ورود استعلامات خود را از مردم بگیرند

دارا کریمی نژاد به تبلیغات زود هنگام نامزدهای شوراهای شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت:هر کس می خواهد نامزد شود ابتدا استعلامات خود را از مردم و مراجع مربوطه بگیرد و بعدا وارد کارزار شود تا هم برای خود و هم برای ما اسباب زحمت نشود.



هرچه داریم از فجر انقلاب داریم

فرماندار لنده در ادامه خواهان ایجاد مقدمات لازم جهت حضور حداکثری در مراسم دهه فجر شهرستان شد و گفت:اگر امروز جهان سلطه با ما در تعارض است به برکت گفتمان انقلاب اسلامی می باشد و اگر امروز ما در قزافستان برای ورود امریکا به جلسه سوریه تعیین تکلیف می کنیم این اقتدار به برکت تدبیر امام و رهبری است.



کنایه به دلواپسان و برکات برجام

در این جلسه همچنین سیف الله محمدی نسب رئیس اداره آموزش و پرورش لنده با نیش و کنایه به دلواپسان از برکات برجام گفت و با استفاده از دست نوشته ای که در اختیار داشت خلاصه ای از برکات برجام را اینچنین گفت:
لغو تحریمهای مربوط به همکاریهای هسته ای صلح آمیز ؛ لغو تحریمهای مربوط به نقل و انتقال و مبادله طلا و امثالهم  ؛ حفظ ماهیت آب سنگین اراک ؛ لغو تحریمهای پیشگیرانه ؛لغو تحریمهای خدمات رسانی بانکی ؛ لغو تحریم خودرو و صنایع .... ؛ لغو تحریمهای واردات محصولات بیمه ..و لغو تحریمهای نفت و گاز و پتروشیمی بود که امیدواریم تریبون داران در راستای وحدت گام بردارند.



مسولین کمیته های اجرایی ستاد دهه فجر لنده مشخص شدند
در نشست امروز شورای اداری شهرستان لنده حجت الاسلام سید محمود الی نیا که  فرصت 5 دقیقه ای در اختیار داشت به تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی و معرفی و شرح وظایف کمیته های 16 گانه ستاد دهه فجر شهرستان پرداخت .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده از مسولین کمیته های چند گانه درخواست نمود تا در اسرع وقت تشکیل جلسه داده و بازخورد جلسات و مستندات مربوطه را به شورای هماهنگی شهرستان تحول نمایند.



مسولین ما را در بازپس گیری اراضی دولت و بیت المال همکاری کنند
در نشست امروز مختار مشهدی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده گفت: در سنوات گذشته زمینهایی با هدف ایجاد تولید و اشتغال و طرحهای عمرانی واگذار گردیده که قریب به 80 در صد آنها غیر فعال و یا تغییر کاربری داده و تبدیل به منازل مسکونی گردیده و یا به فروش رسیده اند که در این راستا تلاش نموده ایم تا از طریق مراجع قضایی بخش را بازپس گرفته و پرونده ی بخشی دیگر در مراجع قضایی در حال پیگیری می باشد.

 وی از فرماندار ؛ مسولین بالادست و ادارات نظارتی و قضایی درخواست نمود در مقابل فشارهای این افراد از ناحیه های مختلف وی را همکاری و نسبت به بازپس گیری اراضی دولت و بیت المال بیش از پیش همکاری و مساعدت نمایند.


ضرورت برگزاری کنسرت در سطح شهرستان
جمشید آبسواران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده در ادامه این جلسه با اشاره به کم رنگ بودن شادی در زندگی مردم گفت: شهر لنده به شهر ارواح و فاتحه‌خوانی معروف شده و ما شاهد کم رنگ بودن شادی و نشاط در بین مردم هستیم.

وی ادامه داد: برگزاری کنسرت و برنامه‌های شاد در این ایام باید در سطح شهرستان انجام شود تا شاهد نشاط و شادی در سطح شهرستان باشیم.

در ادامه ادارات و نهادهای مربوطه نکته نظرات خود را طرح و آمادگی خود را برای حضور فعال در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام نمودند.








نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
چشم مسلح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
امروز باچشم غیر مسلح نمی توان دستاوردهای برجام ودولت تدبیر رادید باید با قویترین تلسکوپ های جهان وبا دقت تام دنبال انها گشت .مانند بیکاری مردم وتعطیلی کارخانها فقر وبی کاری عدم توان خرید احتیاج با نان شب برای کارگران ودهکهای مختلف جامعه عدم توان پرداخت پول حامل های انرژی وعدم توان خرید نان .در ضمن نیاز به پاره کردن برجام توسط ترامپ نیست چون با چشم غیر مسلح هم می توان دید که اوباما قبل از رفتن برجام را پاره کرد ولی چشم بصیرت وخواسته های دنیوی اجازه دیدن را ندارند .
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
لحن حمله فرماندار به نماز جمعه ها قابل تحمل نیست باید با ایشان برخورد قانونی وجدی شود ایشان خیلی تندروی میکنند
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
آقای محمدی نسب در این جلسه در باره برجام صحبت کرد ایشون بهتر است از علل افت تحصیلی و جایگاه آموزش و پرورش خود که در استان مقام آخر را دارد حرف بزند و به جای دفاع کورکورانه از برجام سمعک بزنند و حرف های مردم را بشنوند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: