« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
یاسوج
ایجاد حریق در یک منزل مسکونی در یاسوج بلای جان یک خانواده شد و ضمن ایجاد خسارت به یک واحد مسکونی سبب سوختگی ۲ نفر و در نهایت مرگ یکی از مجروحان شد
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، با زبانه کشیدن شعله‌های آتش در یک منزل مسکونی واقع در منطقه سرآبتاوه شهر یاسوج آتش‌نشانان سازمان خدمات ایمنی شهرداری یاسوج برای کمک به حادثه دیدگان در کمترین زمان ممکن ظهر دیروز وارد عمل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج در تشریح جزئیات این حادثه، اظهار داشت: ساعت 13:45 دیروز با طلب استمداد توسط شهروندان از سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی یاسوج بی‌درنگ آتش نشانان را به منطقه سرآبتاوه اعزام کرد.

آتش پاد سوم محمد رستمی عنوان کرد: در این حادثه پنجره‌ها، وسایل و درهای طبقه پایین کاملا سوختند و میزان خسارت به طبقه بالا کمتر است که آتش نشانان برای جلوگیری از سرایت آتش به سایر نقاط منزل نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

وی گفت: آتش نشانان به سرعت با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله‌های آبرسانی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

رستمی با بیان اینکه در این حادثه متاسفانه دو تن از ساکنان این منزل که در زمان وقوع حریق در ساختمان بودند دچار سوختگی شدند، افزود: این افراد بلافاصله به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اعزام شدند.

وی عنوان کرد: باتوجه به شواهد فعلا علت بروز این حادثه نشت گاز بود که کارشناسان برای بررسی بیشتر این موضوع در حال تلاش هستند و نیروهای عملیاتی پس از خاموش کردن آتش‌سوزی و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نیز پیرامون این حادثه به خبرنگار تسنیم، گفت: دیروز 2 نفر مصدوم به علت شدت سوختگی  و مسمومیت با گاز به این بیمارستان منتقل شدند که به علت درصد بالای سوختگی بلافاصله به بیمارستان شیراز اعزام شدند.

سید ذاکر سعیدی نژاد بیان کرد: متاسفانه یکی از مصدومین که مرد 50 ساله‌ای بود به علت شدت جراحات در بیمارستان شیراز فوت کرد و مصدوم دیگر که یک خانم 40 ساله بود نیز فعلا در همان بیمارستان بستری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: