« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
فرمانده انتظامی ایرانشهر از کشف ۴۲۸ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از ۶ دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به 6 دستگاه خودرو وانت شده و برای بررسی بیشتر آنها را توقیف کردند.  

 

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ها انواع کالاهای قاچاق شامل چای، سیگارت، لوازم خانگی، شکر، پتو قاچاق به ارزش 428 میلیون و 680 هزار ریال را کشف کردند.

 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق به هر شکل ممکن است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه‌روزی همه یگان@های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: