« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
یاسوج
کارشناس اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ورود سامانه بارشی جدید به استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، ولی بهره‌مند در جمع خبرنگاران از ورود سامانه بارشی جدید از اواخر فردا پنج‌شنبه به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هوا از اواخر روز پنج‌شنبه تا اواخر وقت روز یکشنبه هفته آینده بارش برف و باران را در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود : با ورود سامانه جدید بارشی به استان پیش‌بینی می‌شود شاهد بارش‌های خوبی در سطح استان باشیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در شهر یاسوج 151 میلی‌متر، سی‌سخت175، دوگنبدان 105، دهدشت 174، لیکک 139.7 و امامزاده جعفر 102.6 میلی‌متر بارش باران گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش میزان بارش مواجه هستیم.

این مسؤول بیان کرد: براساس آخرین وضعیت هوا طی 24 ساعت گذشته امام‌زاده جعفر با پیشینه دمای 19.6 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بوده است.

بهره‌مند اضافه کرد: طی اطلاعیه شماره 12 اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با ورود سامانه بارشی جدید بارش باران و در مناطق مستعد بارش برف را خواهیم داشت که شدت بارش‌ها را در رو شنبه و یکشنبه آینده شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه و جمعه با شکل‌گیری هسته گرد و غبار و وزش باد نسبتا شدید روی کشور عراق وقوع گرد و غبار برای استان دور از انتظار نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: