« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۸۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
یاداشت-محسن رحمانی پور
امیدواریم جلسات شورای اداری بجای ارائه مشکلات و راهکارهای لازم جولانگاه و باشگاه جریانات سیاسی نشود.
پایگاه خبری آوای رودکوف : محسن رحمانی پور فرهنگی و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان لنده طی یاداشتی با انتقاد از سخنان مطروحه در جلسه شورای اداری شهرستان لنده خطاب به فرماندار و رئیس اموزش و پرورش شهرستان لنده نوشت:اظهارات فرماندار محترم و رئیس آموزش و پرورش در شورای اداری شهرستان که با موضوع دهه فجر انقلاب برگزار شد این شورا را از مسیر دستور جلسه خارج و تبدیل به هجمه به مخالفان و منتقدان نموده است.

ما از فرماندار این شهرستان که اتفاقا اهل بینش و تحصیلات بالایی نیز هستند انتظار داشتیم به عنوان نماینده عالی دولت جمهوری اسلامی در این شهرستان حاشیه ها را کنار زده و انبوه مشکلات مردم و مناطق مختلف این شهرستان را فریاد می زدند و نوای وحدت و انسجام سر می دادند و نه بر طبل جدایی و دسته بندی های کاذب که هیچ منفعتی برای مردم محروم این دیار در پی ندارد.

از طرفی اظهاران نسنجیده و از قبل نوشته شده توسط دیگران و از زبان رئیس آموزش و پرورش این شهرستان چند پرسش را به ذهنها متبادر می سازد که اولا رئیس آموزش و پرورش در چنین جلساتی می بایست ضمن ارائه مشکلات فراوانی که الان دامنگیر این اداره شده تقاضای مساعدت و همکاری می کردند .

دوما؛ همگان می دانند که آموزش و پرورش در دوران ایشان دچار مشکلات عدیده ای گردیده و نارضایتی های فراوانی حاصل شده چگونه است که در جلسات شورای اداری و مدیران واحدهای آموزشی به جای ارائه دستاوردهای خود به نیروهای انقلاب حمله می کند!

در پایان با ذکر سخنی از مقام عظمای ولایت در خصوص برجام عرایضم را به پایان می برم .معظم له فرمودند: گاهی دشمنان موانعی ایجاد میکنند. بله، عاقلانه است که انسان برود با تدبیر، این موانع را برطرف کند، امّا به دشمن اطمینان نمیشود کرد؛ یک نمونه‌اش همین مذاکرات هسته‌ای و برجام است که امروز مسئولین دستگاه دیپلماسی خود ما و همان کسانی که در این مذاکرات از اوّل تا آخر حضور داشتند، همینها دارند میگویند آمریکا نقض عهد کرده است، آمریکا زیر ظاهر آرام و زبان چرب و نرم مسئولانش و وزیر خارجه‌اش و دیگران، از پشت دارد تخریب میکند، مانع ارتباطات اقتصادی کشور با کشورهای دیگر دنیا است؛ این را مسئولین خود برجام دارند میگویند. این حرفی است که بنده البتّه از یک سال پیش و یک‌سال‌ونیم پیش، مرتّب تکرار کردم که به آمریکایی‌ها نمیشود اعتماد کرد -بعضی‌ها سختشان بود قبول کنند- امّا امروز خود مسئولین ما [میگویند]. همین هفته‌ی گذشته، مسئولین محترم مذاکره[کننده‌ی‌] ما با طرفهایشان در اروپا جلسه داشتند؛ همین حرفها را مسئولین ما به آنها گفتند و آنها جواب نداشتند؛ گفتند شما این نقض عهد را کردید، این تخلّف را کردید، این کاری را که باید انجام میدادید انجام ندادید، از پشت سر این‌جور تخریب کردید، آنها هم جوابی نداشتند بدهند؛ شش ماه هم از امضای برجام میگذرد، هیچ تأثیر محسوس و ملموسی هم در وضع معیشت مردم به وجود نیامده است؛ [درحالی‌که] خب، برجام اصلاً برای برداشتن تحریمها بود؛ برای اینکه تحریمهای ظالمانه برداشته بشود. مگر غیر از این است؟ خب برداشته نشده؛ حالا میگویند بتدریج، یواش یواش دارد درست میشود! مگر بحث سرِ یواش یواش بود؟ آن روز مسئولین، هم به ما میگفتند، هم به مردم میگفتند که در این مذاکرات، قرار بر این است که وقتی ایران تعهّدات خود را انجام میدهد، یکباره همه‌ی تحریمها برداشته بشود؛ یعنی این مانعی که آمریکا سر راه ملّت ایران ظالمانه و خباثت‌آمیز به وجود آورده بود، برداشته بشود؛ خب حالا شش ماه از این موعد گذشته است، برداشته نشده؛ شش ماه برای یک مملکت هشتاد میلیونی زمان کمی است؟ در این شش ماه دولت محترم کم میتوانست کار بکند اگر چنانچه این خباثت آمریکایی‌ها نبود؟ این برجام شد برای ما یک نمونه، یک تجربه. بنده سال گذشته در سخنرانی عمومی -یا سال گذشته بود یا یک‌سال‌ونیم پیش بود؛ درست یادم نیست تاریخش-(۳) گفتم برجام و این مذاکرات هسته‌ای، برای ما یک نمونه خواهد بود؛ ببینیم آمریکایی‌ها چه‌کار میکنند؛ اینها که حالا با زبان چرب و نرم می‌آیند، گاهی نامه مینویسند، اظهار ارادت میکنند، اظهار همراهی میکنند، در جلسات مشورتی و مذاکرات که می‌نشینند، با زبان چرب و نرم با مسئولین ایرانی صحبت میکنند، خیلی خب ببینیم در عمل چه‌کار میکنند. حالا معلوم شد در عمل چه‌کار میکنند! در ظاهر وعده میدهند، با زبان چرب و نرم حرف میزنند امّا در عمل توطئه میکنند، تخریب میکنند، مانع از پیشرفت کارها میشوند؛ این شد آمریکا؛ این شد تجربه. حالا آمریکایی‌ها میگویند بیایید درباره‌ی مسائل منطقه با شما صحبت کنیم! خب، این تجربه به ما میگوید این کار برای ما سمّ مهلک است.(1)

امید است با درایت و هوشیاری مسولان محترم زمینه کار و فعالیت و عمران آبادانی برای مردم فراهم  و زمینه ای برای سوء استفاده از بعضی عناصر واداده از انقلاب فراهم نگردد و جلسات شورای اداری بجای ارائه مشکلات و راهکارهای لازم جولانگاه و باشگاه جریانات سیاسی نشود.انشالله
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
احسنت جناب رحمانی حق مطلب رادرباره رئیس اداره اداکردی.اماازنظر من باید به .......... جایزه داد چون هیچکس نمیتونست مثل ایشون نمیتونست اداره لنده را اینقدر خراب کنه وفرهنگیان را بی قدر
تدبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
0
رحمانی خودتم آش دهن سوزی نبودی
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
0
آموزش و پرورش ......... خودش را جمع کند، برجام پیشکش
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
0
رتبه چهاردهم در بین سیزده منطقه آموزش و پرورش در استان هم از دستاوردهای برجام بوده است چناب رئیس . به فکر جمع کردن مشکلات خودت باش چکار به برجام داری...........
شهریار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
0
درود بر استاد رحمانی پور که حقیقتا به نحو احسن بیان مطلب کردند به نظر من دوران طلایی آموزش و پرورش با رفتن کارشناسان و کارکنان ومدیران کا رامد به پایان رسیده است
شهریار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
0
فاتحه آموزش وپرورش زمانی خوانده شد که اسیر سیاست زدگی شد وگرنه ...... و ریاست اداره آموزش و پرورش!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
بسیارخوب وجالب بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
................ چیزی از خودش ندارد دیگران دیکته می کنند ایشون می خواند
اداره پارتی بازی وقوم گرایی آموزش وپرورش لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: