« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
سایت اینترنتی گارد ملی وابسته به مهم ترین یگان حفاظتی و امنیتی روسیه با حمله هکرها از کار افتاد.
به گزارش آوای رودکوف، دفتر مطبوعاتی گارد ملی روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد: حمله هکری از ساعت 17 دیروز آغاز شده است.

خبرگزاری روسیا سگودنیا به نقل از گزارش دفتر مطبوعاتی گارد ملی روسیه نوشت: حمله هکری تا ساعت دو بامداد امروز به صدها مورد رسید، ولی با تلاش کارشناسان بیش از 450 نشانی که در حمله شرکت داشتند، مسدود شدند.

در این گزارش آمده است: حمله هکری امروز نیز ادامه یافت که تا بیش از هفت هزار و 800 آی.پی آدرس در آن شرکت داشتند و سایت گارد ملی را از کار انداختند.

در همین حال آلکسی بلیاکوف رئیس اداره ارتباطات گارد ملی روسیه به خبرنگاران گفت: در زمان حاضر کارشناسان برای دفع حمله و بازگشایی سایت تلاش می کنند.

سایت های اینترنتی مراکز دولتی به ویژه اهداف حیاتی روسیه از اهداف اصلی حملات هکرها محسوب می شوند.

سازمان امنیت فدرال روسیه به تازگی اعلام کرد که ساختارهای رایانه ای و مراکز حیاتی این کشور در سال گذشته میلادی 70 میلیون بار هدف حمله سایبری قرار گرفتند.

نیکلای موراشوف معاون مرکز امنیت اطلاعات سازمان امنیت فدرال روسیه امروز (چهارشنبه) گفت: بیشتر حملات سایبری به ساختارهای اطلاعاتی و رایانه ای مراکز مهم و حیاتی از خارج انجام شده است.

مقام امنیتی روس افزود: مراکز حیاتی روسیه و در وهله نخست تاسیسات راه آهن، گازپروم و دیگر شرکت های بزرگ ساختارهای قوی حفاظت از اطلاعات و سامانه های رایانه ای دارند، اما با این وجود برخی مراکز مهم به این مساله توجه کافی ندارند.

گارد ملی روسیه که فروردین ماه امسال تاسیس شده است، بیشتر ماموریت مبارزه با تروریسم، افراط گرایی و جرایم سازمان یافته را دارد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین