« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:دریاچه برم الوان یکی از طرح هائی است که می تواند علاوه بر اشتغالزائی پایدار به رونق اقتصادی و شناسائی ظرفیت ها در این منطقه کمک کند و باعث توانمندی منطقه شود.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به همراه معاونین خود و جمعی از مدیران کل  از منطقه گردشگری برم الوان واقع در شهرستان بهمئی بازدید و از نزدیک با مشکلات این منطقه گردشگری آشنا شد.

سید موسی خادمی در حاشیه بازدید از این منطقه گردشگری بر رعایت حفظ حریم دریاچه و اکوسیستم این دریاچه تاکید کرد و گفت: سعی شود پیست های پیاده روی و دوچرخه سواری، قایق رانی و آلاچیق های استراحت برای رفاه حال گردشگران و زیبا سازی فضای منطقه فراهم شود.

استاندار افزود: اعتباری افزون بر دو میلیارد ریال در این منطقه هزینه شده و در سال جاری اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال برای توسعه آن مصوب شده است.

خادمی اظهار داشت: این دریاچه یکی از طرح هائی است که می تواند علاوه بر اشتغالزائی پایدار به رونق اقتصادی و شناسائی ظرفیت ها در این منطقه کمک کند و باعث توانمندی منطقه شود.

استاندار تصریح کرد: همچنین یک هزار و 500 هکتار از اراضی این منطقه و حاشیه برم الوان از دیمی به آبی تبدیل شده و ایستگاه پمپاژ برم الوان و احداث سد خاکی سرآسیاب از دیگر اقدامات ارزنده دولت تدبیر و امید است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: