« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
تجار اروپایی گفتند، دولت ایران از طریق یک مناقصه بین المللی حدود ۱۳۰ هزار تن جو خریداری کرده و به دنبال خرید ۱۸۰ هزار تن دیگر است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از رویترز، تجار اروپایی گفتند، دولت ایران از طریق یک مناقصه بین المللی حدود 130 هزار تن جو خریداری کرده و به دنبال خرید 180 هزار تن دیگر است.
به گفته این تجار، دولت ایران مناقصه ای هم برای خرید 120 هزار تن ذرت برگزار کرده بود که به دلیل عدم وجود پیشنهاد، منجر به خرید نشد.
دولت ایران مقرر کرده بود که پیشنهادات ارائه شده باید نه به صورت ایمیل یا نمابر بلکه در یک پاکت در بسته و به صورت حضور در ایران تحویل داده شوند. این شرط مانع از آن شد که بسیاری از تجارت خانه ها پیشنهادات خود را به ایران ارائه کنند.
قیمت این محموله جو خریداری شده توسط ایران حدود 185 یورو (198.5 دلار) در هر تن است که در قالب 2 محموله 65 هزار تنی ارسال خواهد شد. هنوز مشخص نیست منشاء جوی خریداری شده چه کشوری خواهد بود، اما احتمال اینکه جوی استرالیا به ایران ارسال شود بیشتر است.
این محموله ها قرار است در ماه های فوریه و مارس به ایران ارسال شود.
ایران پس از پشت سر گذاشتن یک سال زراعی خوب در تابستان امسال، به میزان کافی گندم در اختیار دارد، اما معمولا برای غذای دام، غلات مورد نیاز را از خارج وارد می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: