« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
در شهرستان لنده
با حضور امام جمعه ؛ رئیس آموزش و پرورش ؛جمعی از مربیان و معاونین پرورشی و دانش آموزان شهرستان لنده مراسم افتتاحیه ی مسابقات قران عترت و نماز مرحله شهرستانی برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف : به همت معاونت پرورشی آموزش و پرورش لنده و با حضور امام جمعه ؛ رئیس آموزش و پرورش ؛جمعی از مربیان و معاونین پرورشی و دانش آموزان شهرستان لنده مراسم افتتاحیه ی مسابقات قران عترت و نماز مرحله شهرستانی برگزار شد.

پرویز ابراهیم پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش لنده در حاشیه این مراسم به خبرنگار آوای رودکوف گفت: در این مسابقات که در مرحله ی شهرستانی برگزار می گردد تعداد 470 دانش آموز پسر و  دختر   ،به ترتیب در 11 و 9 رشته به رقابت می پردازند. پسران در رشته های قرائت ، حفظ و تفسیر قرآن کریم – اذان – احکام – نهج البلاغه – صحیفه سجادیه – مداحی – انشاء نماز  و دختران در تمامی رشته های مذکور بجز اذان و مداحی شرکت فعال خواهند داشت  که از بین آنها افراد برتر به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.



















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: