« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
فرماندار لنده
جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده به ریاست دارا کریمی نژاد فرماندار لنده برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ در این جلسه که با شرکت  اعضای مربوطه درمحل فرمانداری برگزار گردید در ابتدا  فرماندار لنده  با تبریک ایام الله دهه فجر کفتند تداوم حرکت در مسیر انقلاب نیازمند بازشناسی اندیشه های امام راحل است .

دارا کریمی نژاد  ضمن قدردانی از اعضای شورا برای تلاش در راه ریشه کنی این معضل شوم و خانمان برانداز گفت : گاهی نیاز هست در جلسات برای بسط و گسترش موضوع و دستیابی به زوایای پنهان مساله ی اعتتیاد آماری ارائه گردد .

وی افزود : انعکاس این آمار ضمن شکستن قبح اعتیاد ، یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق میکند بنابراین ما باید در انعکاس آمار نهایت دقت را داشته باشیم . ایشان با تقسیم بندی ساختارهای سازمانی به سه دسته ی غارنشینی ، کلبه ای و شیشه ای و با برشمردن ویژگیهای هر روش افزود ما نیازمند عزمی جدی و عمومی برای مبارزه با اعتیاد هستیم .

در ادامه سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لنده با ارائه گزارش از عملکرد نیروی انتظامی به کشف و ضبط نزدیک به یک کیلوگرم مواد مخدر در ماه گذشته ، جمع آوری معتادین و برچیدن پاتوق توزیع و استعمال مواد مخدر اشاره کرد و گفت برای ادامه مسیر به همراهی و همکاری و حمایت همه نهادها نیازمندیم .

همچنین سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب لنده با بیان اینکه  صرف حضور در جلسه دردی دوا نمی شود افزود: انتظار میرود همه اعضای شورا در جلسات به ارائه پیشنهاد و راهکار در این زمینه بپردازند .

پاکسازی محلات پرخطر ، راه اندازی کمپ ترک اعتیاد و برگزاری نمایشگاهها و کارگاههای آموزشی در مدارس  از مصوبات این جلسه بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: