« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
یا سند بیاورید یا از دکتر احمدی نژاد عذرخواهی کنید
به راستی آیا طرح ادعاهای بی پایه و اساس نظیر آنچه ایشان مدعی آن شده است ، می تواند در معادلات سیاسی و شرایط خاص کشور تغییری ایجاد کند؟
پایگاه خبری آوای رودکوف - علی اکبر جوانفکر: آقای حسین مرعشی اخیراً در گفت و گو با رسانه های ارتباط جمعی ادعا کرده است که دکتر احمدی نژاد یک فقره وام صد و پنجاه میلیون دلاری را به تاجیکستان هدیه کرده و دولت آن کشور به همین دلیل از پرداخت اقساط وام مزبور خودداری ورزیده است.

در ارتباط با این ادعا ، تصریح چند نکته ضروری به نظر می رسد:
١- جای تاسف عمیق دارد که فردی با مشخصات آقای مرعشی، پس از ٣٧ سال حضور در مناصب مهم کشوری ، تا این حد با قوانین و اصول اداره کشور بیگانه باشد که ندارد در ساز و کارها و فرایند اعطای وام ، آن هم به یک کشور دیگر ، رئیس جمهور ایفاگر هیچ نقش موثری نیست یا آنقدر بی اطلاع باشد که نفهمد اختیارات قانونی و تعریف شده رئیس جمهور ، مانع از آن است که او بتواند صد و پنجاه میلیون از سرمایه های ملت ایران را به یک کشور دیگر هدیه کند.

٢- بی منطقی ، دروغ گویی ، هوچی گری، توهین و دادن نسبت های ناروا به دیگران ، اگر با اثر تعیین کننده ای همراه بود، گرایش ها و جریان های مختلف سیاسی پس از ١٢سال دروغ پردازی و تلاش فریب کارانه برای منحرف کردن افکار عمومی از حقایق، امروز ناگزیر نبودند به روش های مختلف ، نگرانی زاید الوصف خود را از علاقه و محبت قلبی و نهادینه شده مردم با دکتر احمدی نژاد علنی سازند.

٣- أکیدا از آقای مرعشی می خواهم ﻫﺮ سند و مدرکی دال بر اثبات ادعای خود دارد برای تنویر اذهان عمومی منتشر کند و در غیر این صورت ، با عذرخواهی از دکتر احمدی نژاد ، نشان دهد که راه و رسم جوانمردی را می شناسد و آن را از یاد نبرده است. فردی با سابقه عملکردی و سن و سال آقای حسین مرعشی بیش از همیشه باید به پاسخ هایی بیندیشد که ممکن است در روز واپسین از او پذیرفته نشود. به راستی آیا طرح ادعاهای بی پایه و اساس نظیر آنچه ایشان مدعی آن شده است ، می تواند در معادلات سیاسی و شرایط خاص کشور تغییری ایجاد کند؟
منبع/دولت بهار
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: