« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
اخبار داعش
جلاد داعش که زنان را در موصل با ضربات ساطور اعدام می کرد به هلاکت رسید.


به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری برنا، "ابو عبدالرحمان"، یکی از عناصر گروه تروریستی داعش ISIS که از ساطور برای کشتن زنان استفاده می کرد، در موصل عراق به هلاکت رسید. یک منبع آگاه گفت: یک فرد مسلح ناشناس به "ابو عبدالرحمان"، سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش در یک منطقه نظامی در مرکز موصل تیراندازی کرد و او را به هلاکت رساند.

تاکنون بیش از 250 زن بخاطر مخالفت با ازدواج با عناصر گروه تروریستی داعش در موصل عراق کشته شده اند. گفته می شود عبدالرحمان که اهل عربستان سعودی است، نقش اصلی را در اعدام این زنان داشته است.

طبق گزارش‌ها، بیشتر زنانی که با ازدواج با عناصر داعش مخالفت می کردند، به همراه خانواده شان کشته می شدند.

گروه تروریستی داعش تاکنون جنایات بی رحمانه ای علیه زنان مرتکب شده است و هزاران زن اسیر را به عنوان برده جنسی فروخته است. تروریستهای داعش حتی برای فروش بردگان جنسی خود از اینترنت هم استفاده کرده اند. سازمان ملل اعلام کرده است 750 هزار غیرنظامی در مناطق تحت تصرف داعش در اسارت به سر می برند.

موصل عراق از تابستان سال 2014 به تصرف گروه تروریستی داعش در آمد. "حیدر عبادی"، نخست وزیر عراق هفته گذشته اعلام کرد بخش زیادی از شرق موصل به طور کامل از تصرف گروه تروریستی داعش خارج شده است.

منبع:العالم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: