« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
مجموع اعتبارات سفرهای زیارتی مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعم از کربلا، مشهد، قم و سایر موارد امسال چهار میلیارد و 300 میلیون ریال بوده است.


پایگاه خبری اوای رودکوف : مراسم اعزام دانشجویان دختر و زنان سرپرست خانوار به کربلای معلی با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی کمیته امداد برای مددجویان است،گفت: قبلاً عمده اعزام های این نهاد به مشهد مقدس و سفرهای زیارتی داخلی بود ولی هم اکنون سطح کار وسیع تر شده و زمینه ای فراهم شده است تا مددجویان تحت حمایت را به عنوان سفیران فرهنگی به اردوهای فرامرزی بفرستیم.

وی از اعزام 80 دانشجوی دختر و زن سرپرست خانوار از شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه به کربلای معلی خبر داد و گفت: این کاروان ششمین مرحله اعزام مددجویان به این سفر زیارتی است و تا پایان سال جاری چهار مرحله دیگر اعزام خواهیم داشت.

محبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 240 نفر از مددجویان که عمدتاً زنان سرپرست خانوار هستند به کربلای معلی اعزام شده اند، افزود: مجموع اعتبارات سفرهای زیارتی مددجویان اعم از کربلا، مشهد، قم و سایر موارد امسال چهار میلیارد و 300 میلیون ریال بوده است.

وی بیان کرد: تعمیق باورهای دینی خانواده های مددجو، دلبستگی این خانواده ها به ارزش های اسلامی و وابستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان رسالت اصلی برنامه های کمیته امداد در حوزه های مختلف به خصوص در حوزه فرهنگی است.

محبی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی کمیته امداد منجر به اتکا و اعتماد به نفس خانواده های تحت حمایت شده و اگر ما بتوانیم توانمندی فکری، فرهنگی و اعتقادی را در سطح خانواده ها ایجاد و نهادینه کنیم، توانمندی اقتصادی بهتر و راحت تر امکان پذیر می شود.

وی به طرح شوق زیارت کمیته امداد برای اعزام مددجویان تحت حمایت به سفرهای زیارتی اشاره کرد و از خیران و مردم نیکوکار دعوت کرد تا کمیته امداد را در اجرای این طرح خداپسندانه یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: